Fotoshoot tijdschrift

• EvaLoes

Beste,

Ik schrijf voor een bekend tijdschrift en ben voor een grote fotoshoot op zoek naar mannen die zich graag kleden als keurige dame. Het wordt een jaren '50 shoot, dus hou jij van plooirokken en bloesjes, en lijkt het je leuk om mee te doen, laat het me dan weten! Dan stuur ik snel meer info.

Vriendelijke groet,

Eva

• siebe

goedemorgen eva

is er nog grens hoe oud je moet zijn?

ik ben geen travetie

maar ik zou het wel leuk vinden om mee te doen

m.vr.gr.siebe

• Kimberly

Hallo Eva,

Zou graag meer info ontvangen van jou ?

groetjes Kimberly

• Denise

Hallo Eva,

Als je een model zoekt mag je me altijd contacteren, ik ben 50 jaar en al 42 jaar bewust dat ik me heel graag als een meisje en nadien als een vrouw kleed.

Ik kan er werkelijk van genieten om een dagje in de week gewoon vrouw te zijn en ik zie geen enkele reden waarom ik me hieover zou moeten schamen.

Groetjes,

Denise

• Angelique

Beste Eva,

Ik wil meewerken aan een photoshoot als deze op een leuke en respectvolle manier plaatsvindt. Het jaren 50 thema is heeft zeker mijn interesse. Ik ben een Betty Page fan.

Ik heb als fotograaf ervaring met photoshoots en belichting. Ik heb ook regelmatig modelenwerk gedaan.

Op fetlife.com kan je van mij een profiel vinden. ik heb daar blondangelique als nickname.

Ik ben de komende maanden nog in Nederland.

Groetjes,

Angelique

• lia

dit is een droom van mij ik ben al 45 jaar travestiet kleed me nostalgies jaren 50 60 70 en wil graag meedoen met deze reportage hoop iets tehoren gr lia

• Fasika

Het lijkt mij fantastisch om als vrouw mee te werken aan deze fotoshoot. Ik ben een man van 44, die sinds kort zijn vrouwelijke kanten heeft ontdekt. Ik droom ervan om eens als een ‘vrouwelijk’ fotomodel te worden gepubliceerd. Hopelijk is deze shoot niet allang geweest, dat zou jammer zijn.

• Kimberly

Fotoshoot is al geweest !!!

• jolanda

hoi

ik heb wel interesse hier in ik ben wel een oudere tg 56 jaar maar de kleding van die jaren vind ik super heb zelf ook plooirokken maar hou ook van de kokerrokken van die tijd .

nou laat maar iets horen dan kan ik mischien een foto sturen

groeten jolanda

Jolanda-1955@live.nl

• Angelique

Op mijn reactie n.a.v. van deze oproep heb ik nooit iets mogen vernemen. ik snap dat het heel veel werk is is om alle reacties te beantwoorden. Zeker als je weet dat er niet serieuze of bruikbare tussen zitten.

Zullen we dit onderwerp maar als gesloten verklaren?

ik zit inmiddels weer lekker in een zomers land een tan lijntje op te doen.

Groetjes allemaal,

A