Spontane jongen zkt leuk/spannend contact met tv/ts/cd

• Mark28

Hey, ik ben een lieve, rustige, stevige en onervaren bi knul van 28 op zoek naar een leuk geil contact.

Ben zelf ongeveer 1m88 105kg 15cm. Redelijk onervaren op bi-gebied, wel ervaring met vrouwen.

Jonge uitstraling, stevig postuur licht gespierd lichaam.

Zoek niet al te oud, geen extremen, geen gefake, maar wel leuk contact als t klikt geile date en misschien ook voor vaker!

Ben zelf lief, eerlijk en intelligent, wanneer het klikt ben ik 100% in voor een afspraak.

Hou helemaal van mooie lingerie, ben open op sexgebied en voor veel in.

p.s. afstand is niet zo belangrijk voor mij.

• Tanya

Wat heet te oud ? moet je het niet leren op een oude fiets hi…

Ik ben zelf 52 en zoek serieus contact Bij interesse geef me dan je E mail adres.

Dan ook meer over mijzelf, Groetjes Tanya.

• Erica

Wil je graag aids, de meeste tv, shemales zijn van aids voorzien Gratis en voor niks kun je het overnemen

• Keira

Jij spoort niet helemaal geloof ik hè “Erica”?

Sommige transgenders leven zo 24/7 en doen dat normaal, zoals een gewone vrouw, zonder minirokjes en jarretelles en we hebben het al moeilijk genoeg zonder oordelen van idioten zoals jij.

Spreek voor jezelf of houdt je mond als je niet weet waar je over praat.

• Erica

Kijk jij gelooft ook in mij heb je zeker ook aids opgelopen met je pruik en domme lingerie Jullie zijn nog erger dan flikkers Zij komen er tenminste openlijk voor uit Jullie zijn heimelijke achterbaksels

• Erica

Keira ben je ook zo'n vieze strontnaai(st)er haha Poepsex is er niks bij Zal wel lekker ruiken he Love is in the air

• christian

Hoi Tanya, ik heb wel interesse in je X Christian 50 omg. R'dam

• Tanya- 058

Hoi Christian,

leuk dat je reageert ! om elkaar iets beter te leren kennen stuur me dan een mail met iets meer over jezelf ok ?

Mijn E mail is tygros_51@yahoo.com

Hoop nog van je te vernemen.

Groetjes Tanya