Zoek nepborsten

• tv

Omdat ze nieuw nogal duur zijn vroeg ik me af of er hier toevallig nog iemand is die een paar tweedehands nepborsten te koop heeft?

Het liefst zelfklevende van cupmaat B of C. Ik kan ze komen ophalen.

Uitsluitend tegen financiële vergoeding, niet in natura!

• Keira

Edit: Ik heb ze niet meer nodig vindt ik maar ik hoef ze ook niet echt te verkopen dus, ik hou ze zelf wel.

• Renee

Hoi, kijk eens bij deze site. Ik heb naar grote tevredenheid een paar hele mooie borsten besteld en netjes geleverd gekregen.

www.special-trade.eu

Renee

• tv

@Keira: €350 is behoorlijk boven mijn budget, maar toch bedankt voor je reactie.

Ik zal eens kijken wat special trade allemaal aanbiedt.

• Keira

Ik weet dat het prijzig is maar dan heb je wel protheses en geen carnavalsborsten. ;)

Succes! :)

• tv

Ach, mijn eerste pruik kwam ook van de feestwinkel :)-D

Maar ik zal er nog eens even over nadenken.

• anton langneus

hij,keira du bist eine,hoognaesige eingebildete,bloede transformation eines mannes der denkt weil er weiber kleider traegt und nepborsten van 450 eu oder mehr hat und denkt das er darum jedem auf den kopf scheissen kan.ich glaube du solltest dich einmal ein bischen zuruek nehmen mit deinem riesen grossen MAUL! das hoffen wir hier auf diesem blog alle samt und wen du noch mahl etwas zuscheissen moechtest ,mach es bitte nicht mehr hier .zund steck dier dieses hinter den spiegel ,und jetzt das allerbeste in deiner traurigen armseligen transen karierre und ich hoffe das wen du nog weiter so rumscheisst das dier die zunge abfault.tschau!!!!!!!

• Keira

Eh.., wat? :D