Jaarlijkse poging

• Paula

Dit is dus die enge Keira met dat irritante bijdehande commentaar op alles wat hier geschreven wordt. Ze laat even een hele vage foto zien en is zo arrogant dat ze vrijwel elke reactie meteen afwijst, omdat ze schijnbaar denkt dat er straks nog hele drommen mannen zich aanmelden om te daten die ze misschien wel geschikt vindt. Vandaar ook dat hele eisenpakket waar de kandidaten aan moeten voldoen. Nou, Keira, ik zal je alvast uit de droom helpen, je hebt op deze manier nog heel veel “jaarlijkse pogingen” nodig om aan een vent te komen.

Succes ermee

Paula

• BF

Ach goh een vrouw met een eigen mening en een persoonlijkheid die weet wat ze zoekt en niet zoekt, dat is natuurlijk gelijk arrogant en ook heel bedreigend he ?

Nu kom ik op voor Keira maar dat kan ze veel beter zelf, sorry.

• Keira

Ja hoor, ik ben het.

En wie ben jij eigenlijk?

• Keira

Het is de moeite van het typen niet waard eigenlijk… =)

• Leerlover

Hoi Keira, slanke man uit oosten des lands….

wijnand1952@live.nl

• Keira

Ik zoek iemand die kan lezen, maar toch bedankt.

• Petra

Keira, heb je ook een profiel aangemaakt op travistie.org? of ander site?

• Keira

Nee, hoezo?

Travestie.org is onder een totalitair bewind en huisvest ranzigheid.

Dit is het enige TG forum dat ik lees en ik wil verder niets met TG te maken hebben.

• anton langneus

ich glaub es nicht,dein foto ist ja richtig scheisse,ich dachte weil du ja so ein dominantes scheisweib bist,hatte ich gedacht du bist wenigstens schoen, aber selbst das bist du nicht.mit dir wuerde ich nicht ueber die strasse gehen die leute wuerden ja mit den fingern auf uns zeigen,wil du so aussiehst.einfach furchtbar ekelhaft ,man koente dich mit gold behaengen waere noch furchtbarer,weil du das nich wert bist,und dan noch du siest so scheisse aus das einem die haare zu berge stehen wen man dich ansieht.aber villeicht gibt es ja noch hoffnung fuer dich ,einen idiotzu finden.probiere doch mal tv club vielleicht wil der spast ja mit dir na ja ,das wars kau da mal erst drauf rum,auf wieder .

• anton langneus

hallo paula, applaus fuer das commentaar,endlich mal eine die weiss was wahrheit ist. weiter so .gruesse anton langneus.