Hallo allemaal ik ben Paula en ga proberen een verhaal neer te zetten wat waar gebeurd is

Ik was nog heel jong toen ik voor het eerst vrouwen kleren aanhad,ik had van kleding geruild met een meisje waar ik mee speelde.

Later begon ik mijn geluk te zoeken in mijn moeders kast ik vond daar een wit korselet met jarretels en trok het aan op mijn slaapkamer het gaf mij een geweldig gevoel dit aan te hebben de cups vulde ik op met sokken.

Ik zocht verder in de kast en vond een la met nylon kousen en slipjes nu was het compleet ik trok alles aan en maakte de kousen vast aan de korte jarretelbandjes ik was net klaar toen plots de deur open ging en daar stond mijn moeder.

Ik schrok geweldig en schaamde me dood,echter begon ze heel rustig te praten met mij,en ze had het al lang door dat ik in haar kast zat te snuffelen.

Ik mocht de spulletjes houden en kreeg er nog een roze pantylette bij zonder jarretels en met een kruis wat je los kon maken ,ze vond dat makkelijker met plassen voor mij.

Weer later was ik aan het logeren bij mijn zus in Den Helder,en toen ik een avond alleen was moest ik ook in haar kast kijken.

Ik vond een leuk geel met zwarte jarretel gordel met zwarte kousen en deed het aan ik vond dit mooier staan dan een korselet en werd helemaal opgewonden.

Ik vond nog meer kousen een bh slip en toen ik alles aan had trok ik een jas van haar aan met laarsen die ik toen nog aan kon en ging een rondje lopen buiten in het donker.

Dit was gaaf mijn hart klopte in mijn keel en ik schrok toen er aan de overkant een paar jongens kwamen aangelopen,ik deed de capuchon over mijn hooft en liep gewoon voor zover het gewoon was door er gebeurde niets er werd wat gefloten en daar bleef het bij.

Toen ik weer bij haar huis aankwam heb ik gauw alles netjes opgeborgen en ging tv kijken.

Ook mijn zus had het door en ook met haar had ik een gesprek over mijn hobby,ze was begripvol maar ik moest wel beloven het bij mijn eigen spullen te houden.

Aangezien ik niet veel had ging ze een week erna met mij naar een corsetterie in Den Helder en heb ik van haar daar een jarretelgordelte met een bh tje gehad het was het mooiste setje wat ik ooit gehad heb en ik heb het heel lang gedragen,het was nog zo'n stevig gordeltje uit de eind 60 er jaren met wat stevige jarretels dus oppassen vvor de knopjes die kon je door mijn broek zien.

Weer later kwam ik via een dating site in kontakt met een jongen uit Rotterdam.

Na wat berichten te hebben uitgewisseld volgde er een eerste ontmoeting en hij werd bloed geil toen hij mijn benen zag gehuld en kousen met jarretels.

We konden niet naar zijn huis en gingen naar een park vlak bij een molen daar vrijde we een beetje en ik voelde aan zijn pik,heerlijk was dat en algauw had ik voor het eerst een pik in mijn mondje ik likte en zoog er aan als had ik een lolly en hij gaf met te kennen mij te willen neuken.

Ik moest hiervoor eerst mijn kutje oprekken want zo ging het niet ik pakte een staaf vibrator uit mijn tasje met wat glijmiddel en gaf hem opdracht mij eerst hiermee te verwennen.

Al snel gleesd de vibrator op volle snelheid heen en weer door mijn kutje en kreeg ik een wat ontspannender grotje voor hem.

Ik zat op handen en knieen op een picknik tafel en voeld voor het eerst een lul bij mij naar binnen gaan wat in het begin niet echt lekker was het deed ondanks de vibrator wel wat zeer maar na enkele malen voorzichtig stoten werd het lekker en na een tijdje spoot hij zich kreunend in mij leeg in het condoom dan want zonder doe ik niets!!

de rest volgt later ook mijn date met een echtpaar uit Gorinchem kusjes allemaal