Ik ben Rogier, 41 jaar type zakenman 185/100, en al een lange tijd via allerlei sites mijn liefde en opwinding voor TV/CD aan het ontwikkelen. Ik heb al vaak een “date” gehad maar vaak blijkt het een faker te zijn of vind ik de dame gewoon niet aantrekkelijk. Ik ben serieus op zoek naar een (beginnende) TV of CD, liefst een beetje vrouwelijk, om eerst wat contacten te leggen via mail of chat. Foto's uitwisselen en langzaam “groeien” naar dat moment van een eerste live contact. Ik zou het geweldig vinden om een “platonische” relatie te hebben (is het tenslotte niet een grote fantasie wereld?) en op regelmatige basis een uurtje of langer met elkaar in een andere wereld duiken en te zien wat er gebeurd. Nadrukkelijk vermeld ik dat een sexuele relatie daar wat mij betreft bij hoort en misschien ook wel het doel is zonder het alleen maar over sex te hebben. Ik stel me voor dat we regelmatig in een hotel daten of als je kunt ontvangen bij jou thuis. Nog maar even heel duidelijk, sex is belangrijk en daarbij zoek ik grenzen op. Niks obsessiefs maar gewoon ontspannend en relaxed. Volledige discretie en niveau geboden en gevraagd. Het liefst in Zuid Holland of korte afstand hiervan.
X Rogier