Online kledingwinkels?

• tv

Ik ben student en heb al heel lang tv gevoelens, maar een probleem waar ik telkens weer tegenaan loop is het kopen van kleding.

In de winkel durf ik eigenlijk geen vrouwenkleding te kopen en via internet bestellen gaat wat lastig in verband met huisgenoten. Nu heb ik op zich wel mijn eigen brievenbus, maar pakketjes willen nog wel eens zoek raken als ze door iemand anders worden ontvangen.

Er zijn hier vast meer mensen die met hetzelfde zitten, dus ik vroeg me af of er nog mensen zijn met tips of ervaringen met goede online kledingwinkels?

Nog even voor de goede orde: ik ben geen harige oude man in lingerie of een of andere fetishist, maar een serieuze jonge tv.

• wilma

Hallo tv ik ben zelf ook tv niet altijd hoor als het kan wel ik bestel gewoon via postorderbedrijven maar probeer eens marktplaats staat zat ik woon wel op mijn zelf ik ben dan wel 41 en via marktplaats gaat gewoon in een envelop of doosje niemand weet wat er in zit groetjes wilma s6 er mee

• Keira

“Nog even voor de goede orde: ik ben geen harige oude man in lingerie of een of andere fetishist, maar een serieuze jonge tv.”

Gewoon winkels in gaan dan!

Er is echt niemand die vreemd kijkt.

En zo wel, jammer dan…

Alsof je die mensen ooit nog terugziet of zo… :p

Alternatief: Vertel het een goede vriendin en voor je het weet loop je samen te shoppen. :)

Succes!