leren opmaken

• Petra

Hallo, Mijn naam is Petra ,Travestiet en woon in Drenthe. Het dragen van dameskleding doe ik vanaf mijn jeugd en voel mij daar erg goed in. Al jaren weet ik mijn gevoelens voor de buitenwereld verborgen te houden. Maar woon nu sinds een jaar weer alleen naar een mislukt huwelijk met een echte vrouw.

Nu heb ik voor mijzelf besloten om mij volledig als vrouw te willen gaan kleden en nu ook als vrouw wil uitgaan naar uitgaansgelegen in het openbaar waar ik mij onder de mensen ga begeven als vrouw gekleed.

Ben druk bezig om de nodige dames outfit aan te schaffen zodat ik straks uit kan gaan als vrouw.

Maar waar ik totaal geen ervaring mee heb en het best moeilijk vind om te leren hoe ik mij tot een mooie vrouw kan opmaken.

Is er iemand die mij wil of kan leren hoe ik mijzelf mooi kan opmaken zodat ik wanneer ik zin heb mij kan omtoveren tot vrouw?

Zelf heb ik dus geen ervaring met het opmaken, maar wil dit graag van iemand leren die dat goed kan.

Mocht er een dame zijn die mij dit wil leren, mail me dan zodat wij een afspraak kunnen maken.

Liefs Petra

• Keira

youtube

Het barst van de opmaak filmpjes.

Heel belangrijk, overdrijf het niet, potloodlijntje, mascara, lippenstift…, klaar voor een doordeweekse dag!

Ik zie nooit vrouwen die vol geplamuurd zijn bij de supermarkt.

Als je uit gaat kan je oogschaduw, rouge, etc gebruiken.

Als je je dan verder kleed als een vrouw van je leeftijd heb je van niemand last.

Verder kan je googlen welke kleuren je kan gebruiken, bijv: donker haar, aarde kleuren oogschaduw.

Experimenteren is leuker

Koop een pakje gezichtsreinigingsdoekjes bij kruidvat of iets en proberen maar! :)

Succes!

• tv club de

zo petra daar kan je iets mee veel suc6 gewenst