travestie/transgender moddellen gezocht voor een gratis fotoschoot

• monique

hi Nancy

Ik ben transgender en loop in het Vu zit dus in het traject zogezegd

zit in een oudere leeftijdsgroep maar wil dolgraag toch een fotoshoot krijgen etc,

om te kijken hoe ik er later als echte vrouw misschien uit kan gaan zien.

Hoop dat je aan mijn verzoek wil doen?

groetjes Monique

• julia

Hallo Nancy,

Ik zou het heel erg leuk vinden om professioneel opgemaakt te worden voor een fotoshoot.

Hoop dat je nog travestieten zoekt, dan zou ik dolgraag een keer langs willen komen.

liefs Julia (juliahotpants@yahoo.co.uk)

• julia

Hallo Nancy,

Ging even iets mis met het plaatsen…. blond he… hihihi

Ik zou het heel erg leuk vinden om professioneel opgemaakt te worden voor een fotoshoot.

Hoop dat je nog een gezellige travestiet zoekt, dan zou ik dolgraag een keer langs willen komen.

liefs Julia (juliahotpants@yahoo.co.uk)

• silvia

hoi ik ben Sylvia 45jr travestiet.Het lijkt me heel leuk als er een mooie fotoshoot zou kunnen worden gemaakt.Ik ben als vrouw niet onknap,ik heb een slank postuur ben niet groot 176l,65kg,lang blondhaar.Al vanaf m´n 10de jr voel ik me aangetrokken om me te verkleden als meisje en wou dat ook graag zijn,dat verlangen heb ik nog steeds en is alleen maar sterker geworden,ik zou nu dan toch heel graag uit de kast willen komen en het lijkt me een goed iedee als dat middels een trav-site kan waarbij ik openlijk me als vrouw toon met als doel contact met andere travestieten.Ik hoop dat je oproep nog geld laat me weten Kusje Sylvia

• Matthea

Hoi Nancy,

Ik zag je oproep en ook dat je al heel veel reacties hebt gehad. Waarschijnlijk ben ik dus een beetje te laat….

Maar ook ik ben bijzonder geïnteresseerd in een photoshoot. Ik heb al twee keer een photoshoot gedaan bij Mariposa in Amsterdam, en ik ben ook een keer bij Lady Cassandra van Transdreams geweest.

Inmiddels is het wat makkelijker om mij op te maken omdat mijn baard voor 95% verdwenen is dankzij een aantal ipl-behandelingen.

Voor wat betreft kleding, schoenen, pruik e.d. Zou ik dat zelf mee moeten nemen ? Op zich geen probleem maar het is wel handig om dat van tevoren te weten.

Ik ben benieuwd of je nog wat aan mijn reactie hebt.

Groetjes,

Matthea

• Keira

“baard voor 95% verdwenen is dankzij een aantal ipl-behandelingen.”

Die is echt grappig!

5 ipl behandelingen, 2 met diode laser, 3 maal met applisonix alles verwijderd en 2 keer een behandeling met vpl.

En bij mij zit 30-40% er nog.

Bij jou is 95% weg na “een aantal” ipl behandelingen…

Dit zijn dus gewoon sprookjes.

• eva tv

hoi nancy,

waarschijnlijk ben je inmiddels al voorzien van een model.

maar als je toch nog een extra model nodig hebt dan hoor ik dat graag.

ik ben een ervaren tv en zou graag jouw site sieren met mooie foto's.

e-mail: slavin-eva-tv@hotmail.com

groeten eva

0650696193

• HAREM der TSC

Mijn partner is al ruim 2 jaar bezig met laserontharing van het gelaat & hals

- eerst 12 behandelingen, elke 6 weken, met laser ontharing te Vlijmen

- nu via een dermatoloog te Hilversum, dwz geheel witte beharing via een speciale behandelmethode onthaard te krijgen via laser.

en - het kost der geen cent - alles vergoed door de basis & extra verzekering

en de vervoersonkosten per belasting teruggave

immers - wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar ook geduld hebben

• Matthea

in plaats van dat je nu vraagt hoeveel behandeling “een aantal” is.

geloof het of niet, het is geen sprookje !

• Petra

volgens mij is Nancy alvoorzien, zie Nancy op Hyves.