hai hai
wat ik hier allemaal lees gaat mijn pet te boven zou het echt waar zijn
ik zoek alleen maar leuke vriendschap maar die is hier ver te zoeken denk ik
van wat ik lees zet ik hier ook maar eens war zotte zinnetjes neer
Tsja een leuke vriendschap zoeken op dit soort sites is vergeefse moeite volgens mij, is trouwens voor de meeste sites op het internet van toepassing. Gelukkig heb ik leuke vriendschappen in mijn priveleven genoeg, ik gebruik het internet enkel en alleen om een leuke date te hebben, soms meer dan 1 met dezelfde persoon. Dan moet je geen eens denken aan een sexdate, dat kan eruit volgen, maar mijn interesse ligt puur in de travestie, crossdressen en bdsm, en dat kan heel goed in combinatie met een gewone leuke dag/avond/weekend ook.
Ik heb het weer opgegeven voor deze zomer.
Blijkbaar is het voor mannen alleen leuk om seks te hebben met ons maar niet om een relatie te hebben.
De meeste mannen op sites als dit zouden er goed aan doen eens op te zoeken wat genderdysforie precies is want de meesten kennen alleen het woord “shemale” en daar wordt ik een beetje misselijk van zo langzamerhand.
Dan nog gekwetst berichtjes schrijven dat die alleen geld vragen voor seks, ja DUH!
Je krijgt wat je vraagt hè?
Dus, wil je seks met een tg, maak de kop van de ad dan “Gezocht FETISJ travestiet”
Wie weet scheert hij zijn baard even voor je af als je het lief vraagt hahaha
(dit is niet persoonlijk aan iemand gericht, wie de schoen past…)
Oh dat zal best maar dat moet dan maar gewoon gebeuren of zo.
Ik heb een paar keer een serieuze ad gezet maar de reacties waren allemaal om te huilen.
Ik heb één man ontmoet die snapt hoe het werkt tot nu toe en die woont in Engeland.
kont er iets op het pad…
Freudiaanse typo?
Het zal wel zoiets worden ben ik bang.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?