club4pleasure Gastvrij voor Travestieten.Transsexuelen,Transgenders.Shemal

• stevie_daisy

Even aan jullie voorstellen..

Wij zijn club4pleasure in Middenmeer.

Club4pleasure is een nieuwe parenclub die het anders wil doen als de andere parenclubs in Nederland.

Bij ons is iedereen welkom en een ieder wordt met respect behandeld.

De doelgroep Travestieten, Transsexuelen, Transgenders is een doelgroep die we langs deze weg willen benaderen om eens een kijkje bij ons te nemen.

Leeftijd vanaf 18 jaar….

Kom snel eens langs en ervaar onze nieuwe club.

Website club4pleasure.nl

hyves club4pleasure

• Keira

Vrouwen gratis

TS 40,-

Als full time tg vrouw voel ik mij echt zwaar beledigd door dat prijslijstje.

Niet dat ik ergens heen zou gaan waar men het woord transseksuelen fout schrijft en het woord shemale gebruikt.

• tv club de

vind ik ook als travestieten zo welkom zijn is entree niet goed

dus fout clubje

is ook een oude wild west club als ik me niet vergis

• tv club de

ik vind transsexueel geld toe voor het lef om naar zo een club te gaan

• Stevie en Daisy

Jammer dat iemand een club afrekent op 1 letter teveel……

De prijs die wij hanteren is een all inn prijs..Dus geen verrassingen als je weggaat!! wat echter heel veel voorkomt…

Jammer dat iemand die nog niet in de club is geweest deze nieuwe club veroordeelt als wild west club…zou zeggen kom eens langs en dan kan je pas een oordeel geven…

Wij respecteren echter iedereen zijn menig…wij staan ook open voor suggesties of adviezen …

.En zouden het fijn vinden om jullie toch eens te mogen verwelkomen in de club.

Vriendelijke Groet

Club4pleasure.

• Keira

Een letter te WEINIG en een aantal verkeerd.

All in, all out, who cares.

Het is gewoon schandalig dat vrouwen gratis naar binnen mogen en wij moeten betalen.

Ik, en velen met mij, zie er verdorie beter uit dan menige bio vrouw.

Maar ja, jullie zullen je pijlen wel richten op ranzige huisvaders in jarretelles…

Een fatsoenlijke TS ga je daar niet tegenkomen ben ik bang.

• HAREM der TSC

een TS-post-op is gelijke een vrouw

men kan een aanvraag indienen bij de Rechtbank waar men geboren is en mits men aan bepaalde voorwaarden voldoet wordt zowel het geslacht veranderd van man naar vrouw - en zo ook de voornaam veranderd.

daarna treed er een bezinningsperiode van 3 maanden in - als er geen bezwaarschriften hiertegen ingediend worden dan worden de gemeentelijke registratie van de huidige gemeente waarin men woont momenteel aangepast.

Zo kan men de wettelijke documenten als pasport, rijbewijd, id-kaart verkrijgen waarin V staat.

Ook alle andere aanpassingen veranderen deels automatisch, zoals waar men verzekerd is, etc

Men verkrijgt ook een document verstrekt door de Gemeente om deze verandering aan te tonen

enzovoorts

DUS - zogezegd een TS post-op = gelijke een VROUW middels deze wettelijke middelen

Men zou eens verder kunnen denken aangezien er zogezegd DICRIMMINATIE nu plaats vindt

een klacht indienen bij de Commissie aangaande gelijke behandeling' lijkt me dan ook veel nuttiger

dan alhier te gaan ouwehoeren

Menige seks-tent heeft door dit soort dicrimminatie haar tenten al moeten sluiten - door de torenhoge boete die er gegeven wordt op dit soort discrimminatie

trouwens - hoe wil men kunnen aantonen dat een vrouw een transseksueel verleden heeft - termijl men zich volledig als VROUW kan identificeren ?

Sir

• pussycatjazzy

Hoe kunnen ze zien dat je een vrouw bent,ik neem aan dat ze niet in je jurk gaan graaien. misschien wel lekker.(:P)

• pussycatjazzy

Trouwens. Staat er geen meervoud. Het is niet travestiet maar travestieten. Dus als je alleen gaat hoef je niet te betalen. toch?