14-04-2011 overdag outdoor bondage wandeling

• eva tv

hoi allemaal,

morgen, 14-04-2011, ga ik wandelen in het bos. eerst loop ik lekker een eindje het bos in en dan zal ik mijn polsen achter mijn rug boeien met handboeien en de sleutels aan mijn halsband bevestigen zodat ik mezelf niet kan bevrijden voor ik weer bij mijn auto ben waar een tweede sleuteltje ligt. ook zal ik mezelf knevelen en enkelboeien met een kort kettinkje ertussen omdoen, zodat ik niet snel kan lopen..

het leukst zou het natuurlijk zijn als ik zo door iemand (een tv of een man of vrouw of groepje) gevonden wordt.. je kijkt in mijn tasje en vind nog meer touw, een blinddoek, etc. ik ben hulpeloos en kan me niet verzetten omdat ik geboeid ben. ik heb geen idee wat je met me van plan bent. heb je een spannend idee? houd je ook van bondage en vernedering? of wil je zelf ook geboeid mee wandelen? neem dan snel contact met me op want ik wil er morgen echt een heel spannende dag van maken.

e-mail: slavin-eva-tv@hotmail.com

reageer snel. graag wil ik vanavond al een locatie afspreken waar jee me morgen kunt vinden.

xxx slavin eva

• tv club de

das te gek maar te ver weg