zelfklevende borstprothese

• laura

hoi meiden,

Wie heeft er ervaring met zelfklevende borstprotheses,wil deze gaan aanschaffen maar er zijn verschillende in uitvoering/bevestiging en prijs.

Er zijn er ook van RealDolls maar die kosten ca 800€,da's wel een beetje te gek,nu heb ik de “gewone” silicone maar zou graag eens zonder BH willen in een bloesje of truitje lijkt me een lekker vrij gevoel.

Graag ervaren reacties, groetjes Laura

• Keira

Dat zelfklevende zijn alleen voor meer ondersteuning en een zekerder gevoel als je ze draagt.

Ze blijven niet gewoon zitten als je ze opplakt en er mee rond gaat lopen huppelen hoor.

Soms in een strak topje met cups maar zodra je wat gaat zweten laten ze toch los, een bh is dus toch nodig.

Ik heb amoena contact 2A

• tv club de

hier hebben we iets aan goede info

• lobketv

Hoi

ik heb zelf ook prothese maar dat is met ahadsive spray spuit je erop en lat je heel ff beetje drogen en plak je ze er op en komen ze niet meer los

en je hebt er ook weer remover voor ik heb ze in duitsland gekocht bij http://www.special-trade.eu/ ik vind het goed werken

groetjes lobke

• Liesbeth-tv

Hoi Laura,

Goede vragen vragen om goede antwoorden.

Zelfklevende protheses zijn helemaal het einde. Als je die eenmaal hebt gedragen, wil je nooit meer anders. Ik heb zelfklevende borsten van Amoebe.

Amoebe heeft vele verkooppunten in Nederland. Je moet eerst de protheses ‘wassen’. Dat doe je met een speciaal borsteltje en speciale zeep, wat je bij de aankoop cadeau krijgt (tenminste, in mijn geval). En ook al is dat niet zo, het gaat hier maar om een paar euro's, wat het borsteltje en de zeep betreft.

Ook moet je een creme gebruiken (ook betaalbaar hoor, onder de 10 euro) om de huid in je borststreek voor te bereiden.

Nou, en als je de protheses hebt laten drogen, je brengt ze aan en je schuift je behaatje er overheen… dan kom je in een andere wereld terecht… precies wat je wilde, en dan wil je nooit meer anders!

Bij mij blijven de borsten meer dan 24 uur strak op de plaats. Als ze even af moeten na die tijd, moet je je huid rond je borststreek even insmeren met een nabehandelingscreme om jeuk te voorkomen. Ook die creme kost minder dan een tientje.

Hier laat ik het eerst maar even bij.

Liefs en groetjes,

Liesbeth.

• tv club de

dat is goede raad ik krijg er zo zin in om ze in mijn hand te nemen hoor lekker hoor