Hoi Laura,
Goede vragen vragen om goede antwoorden.
Zelfklevende protheses zijn helemaal het einde. Als je die eenmaal hebt gedragen, wil je nooit meer anders. Ik heb zelfklevende borsten van Amoebe.
Amoebe heeft vele verkooppunten in Nederland. Je moet eerst de protheses ‘wassen’. Dat doe je met een speciaal borsteltje en speciale zeep, wat je bij de aankoop cadeau krijgt (tenminste, in mijn geval). En ook al is dat niet zo, het gaat hier maar om een paar euro's, wat het borsteltje en de zeep betreft.
Ook moet je een creme gebruiken (ook betaalbaar hoor, onder de 10 euro) om de huid in je borststreek voor te bereiden.
Nou, en als je de protheses hebt laten drogen, je brengt ze aan en je schuift je behaatje er overheen… dan kom je in een andere wereld terecht… precies wat je wilde, en dan wil je nooit meer anders!
Bij mij blijven de borsten meer dan 24 uur strak op de plaats. Als ze even af moeten na die tijd, moet je je huid rond je borststreek even insmeren met een nabehandelingscreme om jeuk te voorkomen. Ook die creme kost minder dan een tientje.
Hier laat ik het eerst maar even bij.
Liefs en groetjes,
Liesbeth.