en een 40 jarige bi maagd die na jaren fantaseren de echte stap willen maken en door een dominante oudere man worden opgeleid tot zijn travosletje. Bij de juiste klik is veel mogelijk
jiulia
Ja joh, deze site is een standaardbezoekje altijd waard om te kijken of er weer een of ander onzinnig bericht of antwoord is geplaatst door iemand met iets te veel fantasie. Ik moet zeggen het wordt wel minder de laatste weken, erg jammer want ik moet vaak erg lachen als ik ze lees.
Excuses aan de echt serieuze mensen die hier komen, maar ja dat is deels je eigen schuld, dan moet je maar niet reageren op zo'n namaaksite als deze maar in het echte leven contacten leggen. Ik denk, weet het eigenlijk wel zeker, dat als je echt trans of travestiet bent, je heus wel genoeg serieuze contactgelegenheden kunt vinden in het echte leven en zulk soort fantasiesites niet nodig hebt. Deze sites zijn meer voor de stiekemerds die naast hun relatie wel eens een avontuurtje willen, en voor de fantasten. Dus Jiulia zal ik willen adviseren, als je het echt meent, ga eens in het echte leven op onderzoek uit.
hoi ik ben tv hoer sabrina ik ben al langere tijd serieus op zoek naar een vast en serieus iemand die mij veder op kan leiden tot tv hoer en mij daana aan het werk zet ik draag graag zeer geile hoerige kleding en ik zie er graag hoerig en op dik opgemaakt uit trekken pijpen doe ik graag en meer alvast een geile groet van tv sabrina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?