Uitgaan met mooie man

• matramurena

Graag wil ik eens stijlvol uitgaan met een mooie man.

Dat wil zeggen lekker etentje en dan nog even een cafeetje pakken, wandeling enz enz

Welke mooie man voelt zich aangesproken , en lijkt het ook heerlijk om met een supersexy en mooie TV een date te hebben. Sorry GEEN sex.

Natuurlijk van te voren: foto's over en weer….

Leeftijdsindicatie 30 tot 45 jr

Greetzz Matra

• Bat en Vamp

Hallo Matra,

We zien dat je nog geen reacties hebt gehad, wat nogal wat te zeggen heeft over de gemiddelde bezoeker hier.

De man hier heeft, voordat hij deze relatie had, zelf ook een korte relatie gehad met een TV. Ook heeft hij haar meegenomen naar een restaurant en daarna naar een café waar haar vriendinnen waren (geen TV's). Deze relatie was non-seksueel, hoewel er wel sprake was van intimiteit. Hand in hand rondlopen, knuffelen en zoenen, maar meer ook niet.

Wij zijn een stel van 42 (hij) en 37 (zij) die vriendschap zoekt, en wonen in het oosten, bij Doetinchem.

Waarschijnlijk zoek je een man alleen voor een leuke diner-date, maar als je contact wilt hebben met ons, laat het ons gerust weten.

Kus en een knuffel,

Bat en Vamp

• Keira

Veel succes gewenst hier!

Eerst seks dan daten tegenwoordig schijnt het…

Wat een trieste boel is het toch.

• Harry

Hallo Matra,

Kan je vertellen waar je woont?

Ben nieuwsgierig.

Ben zelf beginnend CD en zoek een meer ervaren voor hulp bij kleding en make-up.

Uiteraard wil ik ook met je uitgaan. Ik als man.

Ben 53, erg slank 190, verzorgd..

Woon op mezelf, heerlijk.

Ben niet uit op sex.

Groetjes

Lidi/Harry

• matramurena

Hay Harry,

Bedankt voor je reaktie.