Ik zoek een sadistische, vrouwelijk shemale- of TV-meesteres die niet bang is om stevig uit te delen, liefst in de Randstad. Trefwoorden: trampling en ballbusting. Discretie gevraagd, vergoeding geboden.
Hallo Johan.
bij toeval las ik je advertentie waarin je een sadistische TV-meesteres zoekt.
Ik ben 40 jarige dominante travestiet die onderdanige kerels graag ziet lijden. Door mij word je stevig onderhanden genomen en gestraft. Je moet wel een goed incassovermogen hebben.
Mail je wensen per omgaande en zorg dat ik contact met je kan opnemen.
Woon in Randstand dus reageer snel voor snelle afstraffing.
TV meesteres Henriette
Geachte Sadistische Meesteres,
Bij het surfen op het internet kwam ik U tegen .
Ik ben onderdanige masochistische travoslavin die een strenge harde hand nodig heeft om zich verder te ontwikkelen.
Graag wil ik mij aan U voorstellen: mijn naam is slavin lieke, leeftijd van 56 jaar, lengte 1,76, gewicht 80 kg, borstomvang 98cm, schoenmaat 43, ontluikende slavinnenborstjes en kan permanent geschoren blijven. De slavin verkeert in goede conditie, biedt U een mooi verzorgt lichaam aan en is woonachtig onder de rook van Amsterdam.
Het BDSM heeft vele disciplines waarin U mij op verantwoorde wijze Streng met Harde Hand kan trainen tot een uitstekende gehoorzame masochistische slavinnenteef. Een slavinnenteef die na gebleke geschiktheid geregistreerd kan worden in het www.slaveregister.com
slavin lieke is thans in het bezit van een rode halsband, pols/enkelboeien, CB2000, diverse korte sexy nachtjaponnetjes, zwarte bh, topjes, kort rokje, kousen, een spannend 3/4 trenchcoat damesjas in de kleur zwart, diadeem en loop op mooie zwarte laklaarzen met een hak van 7 cm.
Naast het slavin zijn heb ik ook rekening te houden met mijn partner die overigens op de hoogte is van mijn BDSM verlangen.
Echter zij heeft geen affiniteit met het BDSM spel en zal dan ook niet meedoen en kan hier door niet ontvangen. Mijn partner vindt het overigens wel leuk om bij een eventuele opleiding hiervan foto’s te ontvangen.
Discretie,vertrouwen en veiligheid vind ik erg belangrijk
Tot zover mijn introductie mocht U meer informatie en of foto’s willen ontvangen dan zal ik daar zorg voor dragen.
Naakt en met een nederig kniebuiginkje
slavin lieke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?