CD/TV verlangens

• Ciska

Elke keer als ik op straat of in een winkel een mooi vrouwelijk geklede en opgemaakte meid/vrouw zie krijg ik altijd het verlangen dat ik dolgraag zo gekleed en opgemaakt kon rondlopen en doen.

Vaak als ik dan een etalage zie van een (dames)kledingwinkel en ze hebben leuk geklede etalage poppen in de etalage dan zou ik willen dat ik gewoon vrij deze winkel in kon gaan en heerlijk vrij tussen de leuke dameskleding leuke rokjes en blousjes en jurkjes kan gaan zoeken en leuke kleertjes kan passen en dan ook kopen.

Dit heb ik ook met schoenenwin kels want ik ben dol op laarsjes en zou graag mooie laarsjes willen uitzoeken en passen.

Als ik een tweedehands kleding winkel zie zou ik naar binnen willen en gewoon heerlijk tussen de meidenkleding willen rommelen en van alles uitzoeken en passen wat ik leuk vind en zou willen aanschaffen en zou ik willen dat ik iemand kon met een (tweedehands)kledingzaak waar ik regelmatig zou mogen komen om kleding uit te zoeken en te passen

Of iemand die het leuk vind dat ik (ook) bij hem, haar of hun regelmatig kom om me op hun wensen te kleden als meid

Ik ben slank, 180cm, 47, woonachtig in Friesland en helemaal verslaafd aan leuke sexy rokjes en jurkjes en blousjes , aan uitdagende sexy lingery en avond/nachtkleding een mooie laarsjes met hakjes….

Ben verlegen, Bi-sexueel, en best onderdanig en gehoorzaam en vroeg me af of misschien hier iemand is die….

• Qwarius

Hallo Ciska.

Jammer dat je helemaal in Friesland woont, anders had je best een keer naar me toe mogen komen om je als vrouw voor mij te kleden.

Ik vind het heerlijk om met een moie travestiet samen te zijn, om te kletsen, koffie te drinken en als er een klik is nog veel meer natuurlijk.

Groetjes Qwarius.

• BF

Ik snap niet goed wat je tegenhoudt om vrijuit een winkel in te lopen en te snuffelen tussen de dames/meisjeskleding en uit te zoeken en te passen, je bent echt de enige man niet die dat doet. Misschien loopt Friesland nog een beetje achter wat dat betreft maar in Rotterdam heb ik nog nooit rare blikken gezien als een man vrouwenkleding koopt en past. Je zegt dat je het zo erg verlangt en dolgraag zou willen doen, doe het dan gewoon en overwin je verlegenheid anders loop je het risico om met dat verlangen te blijven zitten, maar dat is dan je eigen keuze.

mvg

• mirjam

halo ciska

mail mij eens als je dat leuk vind kom ook uit de noordelijke provi

bij mij kan je tutten zo veel je wil mijd en andere dingen mmmm

groetjes mirjam

• yvonne

hoy cisca.je spreekt mij erg aan zou je dan ook graag willen ontmoeten en jou verlagens laten uit komen. maar ik denk dat de afstand friesland-naarden wel eens het probleem kan gaan worden ook daar ik alleen maar kan ontvangen.heb echter wel logeer kamers dus je kan altijd overnachten.nou cisca graag hoor ik van jou ongeacht wat jou antwoord zal zijn.veel liefs yvonnetv.

• Marsha09

Yvonne,

Ik ben even aan het bijlezen op het prikbord. En zie jou mail aan Ciska. Voor mij is verplaatsen geen probleem. Naarden is voor mij wel te doen hoor. En ik ben juist op zoek naar tv's die kunnen ontvangen. De meeste die ik spreek kunnen dat niet. Zelf ben ik ook al jaren tv. Kunnen we eens prive mailen? mcdhesche@hotmail.com

groetjes

Marsha

xxx

• Ciska

Hallo Mirjam, wil je wel mailen maar wat is is mail adres?

Groetjes

• mirjam

halo ciska

mijn mail adres is mirjamtv@hotmail.nl

stuur eens een leuke mail meid antwoord verzekerd

xx mirjam

• Keira

mijd??????

Wat is jouw iq?

4?

• Keira

Natuurlijk kan niemand ontvangen want de meesten zijn allemaal stiekemerds.

En degenen die zo leven willen jullie niet in huis hebben…

Dus ben je aangewezen op de single stiekemerds hahaha