full-time prostituee

• Liesbeth-tv

Hoi-hoi,

Ik ben een lekkere, heerlijk sexy geklede travestiet van 45 jaar met een mooi lichaam. Hoewel hier niet altijd serieus gereageerd wordt, doe ik toch een poging.

Ik wil vanaf begin maart full-time als prostituee werken. Maar waar doe ik dat? Kan ik ergens achter het raam in een hoerenbuurt werken (wat mijn voorkeur heeft) en zo ja, weet iemand of er ergens in Nederland travestieten achter het raam zitten?

Of in een privéhuis? Of in een sexclub? Of moet ik een pooier (50-50%) nemen die dagelijks klanten voor mij regelt?

Kunnen jullie eventuele suggesties ook van argumenten voorzien?

Elk serieus idee is van harte welkom!

Dankjewel alvast,

Liesbeth.

• kevin

voeg mij toe ik ken wel klanten die jou vaste klanten willen worden

• Liesbeth-tv

Hallo Kevin,

Dank voor je aanbod, maar nu weet ik nog niks en ik kan geen contact met je opnemen.

Voor iedereen die serieus reageert wil ik nog vermelden dat ik overal in Nederland kan werken.

Groetjes,

Liesbeth.

• Menno

Hoi Liesbeth,

In de Haagse Geleenstraat werken veel travestieten en transexuelen! Zien er allemaal heel erg lekker uit. In de meeste gevallen mooier dan de meiden die er werken. Neem anders ff contact met mij op, dan zorg ik voor een rondleiding.

Gr. M

• Liesbeth-tv

Hoi Menno,

Dankjewel voor je aanbod, ik wil het graag uitzoeken. Hoe kom ik met je in contact? Dan kunnen we alle details rustig doornemen.

Groetjes,

Liesbeth.

• rachell

Hoi,

Ik ben Rachell een donkere tv las deze forum zat ook al ee tijd met de gedachte om als hoer te werken heb wel interesse.

Groet Rachell.

• bren53

Ook ik zou best de hoer willen zijn Brenda 56 jaar normaal postuur, wie helpt me op weg!!!