Date en vaker met CD/TV/TS

• rogier1001x

Hoi,

ik ben Rogier, 41 jaar en op zoek naar een CD/TV/TS voor een geile date. Als we het allebei lekker vinden zou ik je graag vaker zien. Ik ben redelijk ervaren met dames met een + maar over het algemeen waren dat paydates. Ook ben ik regelmatig in de bekende bioscopen. Ik heb wel vaker geprobeerd contact te leggen maar er zijn echt heel veel fakers of drooggeilers. No problem en soms zelfs lekker, maar ik zoek wat meer. Ik zou graag contact willen maken via mail en daarna een date maken als we op basis van de mails geïnteresseerd blijven. Als het na de eerste date klikt wil ik je graag meer zien en kunnen we regelmatig een hotelletje boeken. Ik ga je lekker verwennen, zowel lichamelijk als met kadootjes…. Voor mij is het pure ontspanning en ik hou van heel veel. Kinky, bondage, SM, trio, ik vind het allemaal supergeil. Ben je geïnteresseerd en serieus mail me dan. Dan kijken we of we elkaar via de mail kunnen blijven interesseren en geil kunnen blijven maken en volgt er snel een date, bijvoorbeeld in een hotel, bios of desnoods auto. Ik zoek iemand van ongeveer 20 tot 45 jaar en ik vind het belangrijk dat je geschoren bent. Ik vind het overigens geen probleem je te betalen i.p.v. de kadootjes. Zijn we elkaar na een tijdje zat dan heb je misschien wel weer een vriendinnetje dat verwent wil worden. No hard feelings…. Ik kan reizen overdag's.

X Rogier

• chantalle

hoi rogier

ik ben geschoren,hou van bondage,satijnen kleding en plasticjassen

gr chantal

• Marsha09

Lieve Rogier,

Je verhaal trekt me zeker en een spannende ontmoeting met jou in een hotelletje zie ik wel zitten. Maar ik wil je eerst via de mail leren kennen. Je hebt echter helaas niet meer gereageerd op mijn bericht op het prikbord.

Mail me op mcdhesche@hotmail.com

Ik hou van spannende lingerie (die je me best kado mag doen hoor!, geen probleem) en van een heerlijke verwen partij door jou. Ik ben geen faker maar hou wel van een beetje spanning en uitdaging. Ik spring zeker niet direct op elke paal die ik tegenkom.

Veel liefs

Marsha

• kimmietv

Hey ROgier,

Deze advertentie klinkt eerlijk gezegd als muziek in mijn oren…

Zelf ben ik een 30 jarige maagdelijke travo uit brabant. Graag zou ik willen eten waar jij vandaan komt, als dat mag/kan?!?

Ik hoop snel in elk geval iets vanje te vernemen.

Liefs kimmie

• Julia

Hallo Rogier ik ben Julia 30jaar 1.70cm 61 kg bruine ogen zwart haar halflang sexy slank sportief geschoren lichaam redelijk goeduiziend vrouwlijk ik woon in Twello kan vaak ontvangen. Je kan me emailen of sms bel ik heb foto s op mijn msn tvhot2010@hotmail.com gsm 0646596453. X Julia

• wimboer

hallo met wim

• Keira

Joehoe, het is Alie!