suc6 cees je weet niet wat je ziet lol lol
hallo, ik heb nog een paar travohoeren hier in het noorden van friesland,valt daar nog wat te verdienen????ik laat ze hier buiten neuken safe voor 20 euro en pijpen 10 euro, volgende week een dikke gang bang in de bossen,ze kunnen niet naar duitsland want ze hebben werk hier,een gewone baan dan hahaha er zit ook een slaaf bij zeer onderdanig en 1 hoer wil vastgebonden eindeloos geneukt worden door diverse kerels,als het ware een compleet peloton militairen….
Hi lieve dame, ik zet hier een oproepje wil jij echt uit je schulden en je wil jij echt goed bij verdienen, 90 en 120 € per uur, en je eigen baas
zijn, vooral in deze barre en slechte tijden, en bepaal jou eigen tijden, wij
zoeken naar masseuse, we zoeken met de meeste spoedt nog een lieve dame er bij, heelas is het andere meisje weg na 3 jaar, ben jij die gekleurde of donkere dame van harte welkom, heb je zelf klanten of je heeft ze niet dan kunnen wij er ook voor zorgen, wij zetten ook da advertentie,s als je dat graag zal willen
voor massage of meer !!! tantra, wegens onze drukte, heb je ook
jou eigen klanten en je wil meer dan hebben wij jou veel te bieden, en ook is er
een nieuwe ingerichte massage kamer in onze zweer volle chinese apartement,ook
zweervolle muziek op de achtergrond, en PC,s aanwezig voor je eigen berichten, na te kijken,
ben jij echt serieus en je wil het, en je staat er ook geheel achter,
jou nationaliteit onbelangrijk,je bepaald je eigen tarief,en wil jij ook meer !!!
met jou klant ook geen probleem ruimte genoeg,ook een aparte ingerichte kamer en massage kamer wil jij 2 dagen in de week of meer dagen geen probleem ok
voor, foto,s op aanvraag, en eten & drinken en misschien eventuele intern is ook
geen probleem
Reag: rino5@live.nl
Hi lieve dame, ik zet hier een oproepje wil jij echt uit je schulden en je wil jij echt goed bij verdienen, 90 en 120 € per uur, en je eigen baas
zoeken naar masseuse, we zoeken met de meeste spoedt nog een lieve dame er bij, heelas is het andere meisje weg na 3 jaar, ben jij die gekleurde of donkere dame van harte welkom, heb je zelf klanten of je heeft ze niet dan kunnen wij er ook voor zorgen, wij zetten ook da advertentie,s als je dat graag zal willen
jou eigen klanten en je wil meer dan hebben wij jou veel te bieden, en ook is er
zweervolle muziek op de achtergrond, en PC,s aanwezig voor je eigen berichten, na te kijken,
jou nationaliteit onbelangrijk,je bepaald je eigen tarief,en wil jij ook meer !!!
met jou klant ook geen probleem ruimte genoeg,ook een aparte ingerichte kamer en massage kamer wil jij 2 dagen in de week of meer dagen geen probleem ok
voor, foto,s op aanvraag, en eten & drinken en misschien eventuele intern is ook
geen probleem ik zorg voor alles ook voor jou
Hi als je wil kunnen we goed verdienen hoor Neem contact op ok
geen probleem
van tv hoer sissy lolita Sabrina
ik ben nog beschikbaar ik zoek een vaste pooier
ik ben zeer hoerig en zeer onderdanig
ik zie er graag uit als een tiener lolita barby
seks popje waar de mannen niet van af kunnen blijven
ik zie er graag zeer dik en opgemaakt uit met velle
kleuren makup met lang haar striklint er in ik draag
graag pvc plastic en rubber jurkjes en hoerige nylons
en rubbere kousen met extreme naad er in ik laat me graag
me graag voor hoer slet en snol uitschelden
ik ben in voor gang bang me laten neuken door meedere mannen
pijpen mijn gezicht vol laten spuiten ben ook in voor fetish vormen
ik heb niks te vertellen en kies voor verplichte prostitutie
heb je ook een mail adres ik hep gmail heb je dat ook geile groet van sissy lolita tv hoer Sabrina
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?