Ooohhh heerlijk naar Glory World!

• Marsha09

Ooohhhh heerlijk,

Donderdag middag a.s. weer lekker de hele middag naar Glory World in Roosendaal. Lekker omkleden als geile tv (hoge laarzen, zwart lak en hakken van 10cm en daarboven een heerlijke rode lak body) en dan maar hopen dat er nog veel meer andere tv en ts zijn om heerlijk mee te spelen. Oohh wat lekker. Ik kan niet wachten! Wie wil er mijn strakke kontje strelen en nemen of heerlijk een mijn nep poesje likken?!

xxx

Marsha

• Marsha09

Ik kan eigenlijk al niet meer wachten. Ik werd zo heet van het idee om morgen weer naar Roosendaal te gaan dat ik nu al kleding aan het passen ben. Draag nu hoge laklaarzen (dat is zo lekker geil), mooie hold ups en zwarte satijnen lingerie (body jarretels en een geil slipje). Mmm ziet er goed uit zeg. Daarover een kort zwart jurkje. Ik denk dat ik dit morgen maar eens aan doe. Neem voor de zekerheid ook mijn donker rode lak body mee met rijgveters. Kan ik zo heerlijk strak aan rijgen.

Zojuist mijn borsten goed gedaan en opgemaakt. Mijn lippen zien zacht roze en glanzen. Daar ga ik morgen eens een lekkere grote dikke harde paal mee verwennen. Er heerlijk aan zuigen en dan diep achter in mijn mond nemen.

Ohh wat heerlijk ik word gewoon al helemaal klets nat zeg.

Tot morgen dames,

Marsha

xxx

• Rabaturbo

Hoi marsha stuur me een mail ik ben geintereseerd in je, het liefst met foto.

Ben een jongen van 26 en wil je beter leren kennen.

Me mail is rabaturbo@gmail.com

• rogier1001x

Weet je heel zeker dat je alleen zo geil kunt doen IN GW81? Ik weet ook wel een leuk hotelletje waar wij het heel erg leuk kunnen gaan hebben….

XX Rogier

• Marsha09

Hoi Rogier,

Dat ligt er een beetje aan schatje. Ik vind het heerlijk als mannen naar me kijken en me overal willen aanraken als ik er zo lekker geil uitzie. Ik zie die harde palen dan groeien van genot. Maar misschien kunnen we eens kennis maken. mail me eerst eens op mcdhesche@hotmail.com. dan zijn we iets meer prive. stuur gelijk foto mee lieverd.

dikke xxxx

Marsha