Ik ben op zoek naar lotgenoten die van Meester veranderd zijn.
Voorheen had was ik een slaafje dat een meisje wilde zijn. Ik diende mijn meester, want hij leek goed voor mij.
Wat hij deed bij me, gaf me een fijn gevoel, en ik was bereid steeds verder te gaan. Ik vertrouwde hem.
Tot ik op het punt kwam dat hij helemaal niet te vertrouwen was. Ik had hem mijn leven gegeven, maar hij had slechts 1 doel: vernietiging van mijn leven. Ik kwam heftig in opstand tegen hem. Maar hij liet me niet zomaar gaan.
Hij was kwaad en jaloers omdat ik een andere Meester had gekozen. Jezus Christus is zijn naam. Hij is nu mijn meester. Uiteindelijk heeft mijn oude meester mij moeten loslaten, maar hij is er nog steeds boos over. En soms ervaar ik zijn woede nog steeds. Want hij is jaloers.
Ik weet dat mijn nieuwe Meester wel te vertrouwen is. Hij leidt mij door het geestelijke leven, om uiteindelijk Thuis bij God te komen.
Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die ook deze meester kennen en dienen. En die daardoor zijn vrijgekomen van hun crossdress/travestie/-verslaving. Graag kom ik in contact met deze mensen.