Een bezoekje daar aan zou heel vvel van jullie hier goed doen.
Een goed alternatief is stopppen met ademen.
Kotsmisselijk wordt ik van jullie!!
Hallo Keira,
Iets kan totaal niet je ding zijn maar om het zo te verwoorden zegt iets over je eigen kleingeestigheid !
Ben er van overtuigd dat jezelf maar eens naar de huisarts moet voor een verwijzing naar een bepaalde therapeut ofzo.
Wanneer je ergens kotsmisselijk van word zou ik zelf ervoor kiezen ergens niet mee geconfronteerd te worden, oftewel masochisme genaamd.
Kwel jij jezelf maar lekker met al die zogenaamde kotsmisselijke mensen en hun verhalen.
Eindconclusie: MEGA FRUSTO.
Ik geloof dat het hier niet zozeer om het bekrompen denken gaat, maar meer de ergernis van sommigen dat dit forum enigszins overspoeld wordt met contactadvertenties waar het geil van af druipt, waardoor de berichten van mensen die inhoudelijk informatie willen uitwisselen min of meer ondersneeuwen. Wellicht is het een idee om dit forum te splitsen ten behoeve van de twee zich toch verschillend uitkristalliserende doelgroepen.
Dan komt ieder aan zijn of haar trekken (excusez le mot)
Niet mijn ding…
Het is mijn leven, maar het wordt in de goot getrokken door fetisjisten die geil worden van een panty aantrekken.
Daar wordt ik dan weer mee vergeleken, want tenslotte doen we het allemaal omdat we er geil van worden.
Ik loop in een traject bij een genderteam en ben met vlag en wimpel door alle psychologische testen heen.
En jullie?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?