Op zoek naar vriendin

• Leendert

Ik (50+) ben op zoek naar een TV of CD vriendin, leeftrijd maakt niet zoveel uit. Ik ben zelf een mannelijke man (dus geen TV) en weet weinig van de wereld van TV's, daarom zou ik er graag eens mee kennismaken en eventueel vriendschap sluiten, dus geen vaste relatie. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Het gaat wat betreft dus meer om vriendschap dan om seks of zo, hoewel ik van dat laatste geen tegenstander ben.

Ineteresse, mail me leenhoog@gmail.com

• chantalle

hoi

ik ben een tv die graag is vastgebonden wordt in mijn satijnen kleding,wie weet wordt het wat

laat wat horen gr chantal

• Leendert

Hallo Chantalle,

Bedankt voor je vlotte reactie. Je valt wel met de deur in huis zeg! Goed, hoe kan ik je verder bereiken? Mijn e-mailadres is leenhoog@gmail.com

Groetjes,

Leendert

• chantalle

hoi ik heb je een email gestuurd,heb je ontvangen

• Nathalie

Leendert,

Ik reageer misschien wel een beetje laat, maar je bericht was ook zo verduisterd door al die gereanimeerde threads. Als je nog niet voorzien bent, heb ik wel interesse.

Groetjes,

Natalie

nattie.van.weerden@gmail.com

• Robert

Zeg Nathalie, je moet wel opletten, want hij heeft zijn e-mailadres, gewoon in zijn eerste posting staan.

• Nathalie

Hee bijdehand, dat is inmiddels ook tot me doorgedrongen, want ik heb post van hem gehad en helaas is iemand me blijkbaar voor. Mijn e-mailadres stond trouwens ook in mijn mail, dus je bent even … als ik.

• Keira

Wat een lieve vrouw… lol

• Nathalie

Dank je wel! Je kent me niet eens.

• Keira

Best triest als je na weken lang normaal mailen opeens een getrouwde wolf in schaapskleren met kinderen blijkt te zijn die zijn vrouw vooral niets verteld maar een oh zo open relatie heeft.

Wat nog triester is, is dat je dan iemand blokkeert in hotmail omdat je je zin niet krijgt.