Ken jij dit gevoel

• Pieter

Liefe dames,

Het idee om door een rijpe,nette en verzorgde kerel (45) gebruikt te worden als hoer maakt je helemaal gek van verlangen. Je maakt je graag hoerig op en kleed je graag in zeer korte zwarte kleedje of rokje strakke angora truitje of een heerlijk bontjas maakt je ook geil van binnen, ook ben je een kousenfetish en altijd op hoge hakken. lekker die klasse hoer spelen, terwijl je meester jou toekijkt en streelt….daarna ga jij mij lekker verwennen met een heerlijke warme pijpbeurt je streelt met je kousen of bontjas tegen mijn lijf lijkt dit je wat…. reageer dan!

Groeten

Pieter TRAVOLOVER Arnhem

• Healed

Beste medemens en iedereen die dit leest,

Ik herken zeer veel van wat er te doen is op tv/cd-gebied.

Heb je enig idee waar je als mens blijft, als je hiermee doorgaat?

Heb je enig idee waarom er zo ontzaglijk sterke lustgevoelens vrijkomen die je lijken te dwingen hiermee door te gaan?

Heb je enig idee waarom je er ALLES voor over hebt (inclusief je identiteit, geld, ja je hele leven) om de ultieme kick te ervaren die in werkelijkheid alleen tussen je oren bestaat??

WORD ‘s WAKKER en ga ’s nadenken over waar je in verstrengeld zit!!!

Seks als man, maar verkleed als vrouw, seks met man of vrouw, het maakt niet uit als het maar LUST opwekt.

Intussen verkoop je jezelf en je beloning, is, heel magertjes, wat lustgevoelens. Die al snel om meer vragen, waardoor je jezelf nog verder naar beneden moet halen.

Ja ik weet er alles van. Het heeft mij bijna mijn leven gekost. Intussen ben ik genezen van deze manier van leven.

Ja, genezen, het is mogelijk. De rust die me dat gegeven heeft, is ONBETAALBAAR in vergelijking met wat lustgevoelentjes die het kleden als vrouw me gaf.

Doe er je VOORDEEL mee.

• BF

Healed Schreef:

——————————————————-

> Beste medemens en iedereen die dit leest,

>

> Ik herken zeer veel van wat er te doen is op

> tv/cd-gebied.

> Heb je enig idee waar je als mens blijft, als je

> hiermee doorgaat?

> Heb je enig idee waarom er zo ontzaglijk sterke

> lustgevoelens vrijkomen die je lijken te dwingen

> hiermee door te gaan?

> Heb je enig idee waarom je er ALLES voor over hebt

> (inclusief je identiteit, geld, ja je hele leven)

> om de ultieme kick te ervaren die in werkelijkheid

> alleen tussen je oren bestaat??

>

> WORD ‘s WAKKER en ga ’s nadenken over waar je in

> verstrengeld zit!!!

> Seks als man, maar verkleed als vrouw, seks met

> man of vrouw, het maakt niet uit als het maar LUST

> opwekt.

> Intussen verkoop je jezelf en je beloning, is,

> heel magertjes, wat lustgevoelens. Die al snel om

> meer vragen, waardoor je jezelf nog verder naar

> beneden moet halen.

>

> Ja ik weet er alles van. Het heeft mij bijna mijn

> leven gekost. Intussen ben ik genezen van deze

> manier van leven.

> Ja, genezen, het is mogelijk. De rust die me dat

> gegeven heeft, is ONBETAALBAAR in vergelijking met

> wat lustgevoelentjes die het kleden als vrouw me

> gaf.

>

> Doe er je VOORDEEL mee.

Hallo.

Tsja, ik denk dat je op deze site toch vooral op sex beluste mannetjes hebt die helemaal niets snappen van wat je bedoeld. Voor het grootste deel komt dat omdat ze met hun penis denken. Als ik mezelf omkleed in een vrouw dan komen er een heleboel gevoelens vrij maar lustgevoelens komen pas heel heel heel veel later en op een tigste plaats. En natuurlijk kun je ook alleen maar spreken over je eigen situatie, ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die er helemaal geen probleem mee hebben, met die lustgevoelens bedoel ik. Ik denk ook, leven en laten leven, als iemand plezier in iets heeft zonder anderen ongewenst lastig te vallen heb ik nergens porblemen mee.

mvg

• Healed

Hoi,

Mja, denken met de penis, dat is wat ik bedoel met lust.

Laat ik 't anders zeggen: het heeft in elk geval weinig met liefde te maken.

Voor zover ik bij mezelf kan nagaan was het crossdressen altijd gepaard met seksuele spanning die om een

ontlading vroeg. En dat herken ik bij veel berichten hier. Sterker nog, het waren de seksuele gevoelens die me op mijn twaalfde m'n moeders laarsjes deden aantrekken. Maar dat is blijkbaar bij iedereen anders?

We kunnen kort door de bocht gaan:

Waarom zou je als man geschapen, als vrouw willen leven? Ergens zit er dan toch iets ernstig scheef, nietwaar.

En als je voortborduurt op een scheve weg, dan wordt dat scheve alleen maar groter en groter, ook al voelt het telkens ‘goed’.

Daarom is mijn mening en ervaring: je moet als man op zoek gaan naar de wortels van dit identiteitsprobleem. Dan kun je herstellen en verder groeien zoals je bedoeld bent. Maar ja, eerst moet je tot dat akelige punt komen voordat je wil inzien, ben ik bang….

• Julia

Hoi met Julia 30 1.70 61kg sexy slank geil ik ontvang in Twello email tvhot2010@hotmail.com of bel sms 0646596453.

Xjes Julia

• torture_slv

hmm j lijkt dat wel wat… morgenavond of woensdagavond wil ik (mannelijk sletje van 27 jaar) je wel verwennen…

groet,

onderdanige hoerige slet

• Hans

Hoi Julia,

Ik heb je een reactie gestuurd op jouw reactie op m'n advertentie, maar krijg hem als onbestelbaar terug…..klopt dit e-mailadres of is je inbox vol??

XXXX Hans

• AN

Hoi Pieter,

Een leuk verhaal, wordt er lekker geil van.

Ik draag regelmatig kousen ook nu, mail mij

Groetjes A.

• Saskia

Persoonlijk vind ik een man die me wil pijpen een enorme afknapper. Teveel interesse in mijn mannelijkheid als ik al die moeite doe om de illusie van een sexy dame probeer te creeren….yuk! Nee, liever niet…..

Saskia x

• Saskia

Is getekend “de jehova's getuigen”.

Genezen? Volgens mij ben jij degene die heel heel heel erg in de war is……