Speel je weleens met deze gedachte!

• Pieter

Ben jij die dame die weleens de hoer wil spelen?

Het idee om door een kerel gebruikt worden als hoer maakt je helemaal gek van verlangen.

Je maakt je graag hoerig op en kleed je graag in zeer korte zwarte kleedje of rokje strakke angora truitje een heerlijk bontjas maakt je ook geil van binnen, ook ben je een kousenfetisch en altijd op hoge hakken. lekker die klasse hoer spelen, terwijl je meester jou toekijkt en streelt….daarna ga jij de meester verwennen met een heerlijke warme pijpbeurt je streelt met je kousen en bontjas tegen zijn lichaam en hij wordt gek. lijkt dit je wat…. reageer dan!

Groeten

Pieter TRAVOLOVER Arnhem

• kristel.s

jaaaaaaaaa zo denk ik wel eens het lijkt me heerlijk om dat een keer mee temaken

kisssssssss

• victoriatv

Beste Pieter,

ik wilde je een prive bericht sturen, maar je hebt geen e-mail adres opgegeven, kan je dat alsnog doen, je adv. spreekt mij erg aan. Victoria.

• Angela-tv

hmm Pieter, die gedachte heb ik idd wel eens, maar het is nog bij de gedachte gebleven tot nu toe. Misschien moet jij daar maar eens verandering in brengen dit jaar..

Wacht op hoe ik met je in kontakt kom verder.

xx Angela

• Pieter2009

Lijkt me leuk binnenkort wat af te spreken vertel eens iets over jezelf……..mail me via pbh88@hotmail.com

Als je de mail verzonden hebt laat het even via deze site weten.

Groetjes en xxx

Pieter

• Keira

Ranzige prut figuren die er voor zorgen dat mijn transitie met argus ogen wordt bekeken.

Ik walg van jullie!

• wegermee

pieter doe en zet hier wat je wil

stakker zijn ook hier zo een travotrut

• Keira

Jij bent een triest mannetje, dat is wel duidelijk.

Als het niet om seks draait ben je een trut bij jou.

Huur jij nou maar lekker een hoer anders heb je niets.

Figuren zoals jij maken de wereld er niet beter op.

Je houdt zeker ook van kinderen of niet?

Kwal!

• Keira

Trouwens, ik ben een ts in een officieel traject en niet zo'n ranzig figuur als jij die denkt dat iedereen het doen omdat ze er geil van worden.

Ik ben door alle psychische testen heen, en jij?

Dombo!

• wegermee

nee ik heb echte vrouwen zonder open wond