zoek t-vriendinnen

• yvonne

hoy.ben yvonne travestiet.zou graag in contact komen met t-meiden om vriendinnen te worden en om een afspraak met jou te maken. ben je ervaren of beginner welkom.ik kan alleen ontvangen en wel maandag t/m zondag zowel overdags en s-avonds.ik zit ruim in kleding en alle andere accesoires voor diegene met weinig spulletjes kunnen hier gebruik van maken.hoop hierdoor een leuke groep t-meiden te krijgen.wil je alleen bij mij zijn,wil je bv.graag naar buiten(voor het eerst)ik woon in een rustige buurt ik ga met je mee.heb ik jou interesse hier mee gewekt ,heb je nog vragen dan hoor ik dat graag mijn e-mail is tv-yvonne-12b@live.nl veel liefs yvonne.

• Angelique

Hoi Yvonne,

Waar woon jij dan?

Dikke kus

Angelique

• yvonne

hoy angelique in naarden das noord-holland

• forzautreg1969

Ben een 41jarige CrossDresser uit de omgeving Haarlem, je mag me wel toevoegen op msn: cdrachelle@live.nl

• yvonne

hoy rachelle.msn doe ik niet alleen e-mail grt yvonne

• tim

Hi Yvonne, I would luv to come and play dressup, I have lots of heels and boots and like tight jeans, Regards Tim

• forzautreg1969

Yvonne, je mag me ook mailen op het bovengenoemde msn adrs (cdrachelle@live.nl)

• yvonne

hai tim wats your girls name?you are welcome pleace send e-mail.xxxyvonne.

• robina

hallo yvonne, ik ben robina, een goed uitziende tv, nog geen ervaring met andere tv's.

jouw advertentie sprak mij wel aan. ik hoop dat jij mij gauw terugmailt en dat we misschien verder tot elkaar komen en wellicht wat af kunnen spreken. groetjes van robina

• yvonne

hoy robina.dank je voor de reactie.wil graag met jou samen in e-mail contact waarin wij naar elkaar kunnen groeien.als je wilt voeg ik je toe in mesenger.graag hoor ik van je.mijn e-mail is;tv-yvonne-12b@live.nl lieve grt yvonne.dag robina.