Hoi,
Wat leuk dat je de tijd neemt om mijn advertentie te lezen. Ik ben een TV van 34 jaar. Ik ben lekker kinky in strakke kleertjes zoals rokjes, jurken, pakjes en catsuits (vooral lycra maar ook leer, lak en latex). Ik ben slank dus het ziet er ook nog eens goed uit. Verder draag ik laarzen met hoge hakken, latex kousen, pruik en make-up.
Na wat losse dates met mannen, ben ik nu op zoek naar een vast contact met een dominante man. Geen echt perverse dingen zoals P&P, maar een lekker spel waarbij ik me langdurig als lekkere slet laat behandelen. Lekker in mijn kleren rondlopen en dienen, maar ook lekker mijn meester langdurig pijpen en geneukt worden. Hierbij is bondage ook echt een must.
Ik moet nog veel leren en dus moet de meester wel geduldig met me zijn. Ik zoek dus voor regelmatig vast contact zodat we een band kunnen opbouwen en bv samen kleren kunnen uitzoeken. Het is de bedoeling dat ik later ook verdere stappen wil nemen zoals buiten als TV rondlopen.
Ik hoop dat er iemand is die interesse heeft. Naast mijn e-mail ben ik sinds vandaag ook te vinden op hyves als Anouk-TV dus meld je aan als vriend of vriendin. Zusjes mogen natuurlijk ook reageren voor leuk contact.
Liefs,
Anouk