outdoor bondage fantasie

• eva

hoi allemaal,

ik ben eva. een leuke travestiet van 35 jaar. ik zie er vrouwelijk en verzorgd uir. ik ben gek op bondage. graag zou ik het volgende eens een keer echt meemaken.

het is een mooie doordeweekse ochtend en ik besluit lekker even te gaan wandelen in het bos. ik parkeer mijn auto in een dorp en loop naar het bos. geen idee dat ik vanaf daar achtervolgd wordt op veilige afstand. in mijn tas heb ik handboeien en een blinddoek en een knevel zitten waar ik in het bos eens onschuldig mee wil spelen. op een mooi plekje aangekomen doe ik mezelf een blinddoek vorr en knevel mezelf. dan klik ik mijn handboeien op mijn rug dicht. met de sleuteltjes in mijn hand voel ik me helemaal veilig, totdat ik ze per ongeluk laat vallen.. ik ga door mijn knieen en begin te voelen en te tasten naar mijn sleutels, wat erg moeilijk is als je geboeid en gekneveld bent. plot hoor ik iemand aankomen en naast me stoppen. ik hoor dat mijn sleutels van de grond gegrist worden en ik slik even va angst. dan wordt ik stevig vastgepakt en rechtop gezet. mijn ellebogen worden met een stuk touw ook stevig aan elkaar gebonden en aan een touw om mijn nek wordt ik meegevoerd. geen idee waarheen en helemaal hulpeloos. aangekomen bij een auto wordt ik achterin gegooid en worden ook mijn enkels vastgebonden en wordt er een deken over me heen gegooid. degene die dit doet, moet geweten hebben dat ik hier ging wandelen, of op een slachtoffer als ik hebben zitten wachten. we rijden ongeveer een half uur en grof wordt ik uit de auto gehaald en als een slet behandeld en aangesproken. ik wordt op mijn knieeen gedwongen, en als mijn knevel verwijder is, wordt mijn mondje weer gevuld maar nu niet met een knevel. een uur lang wordt ik vastgebonden en geblinddoekt gedwongen je te pijpen en te plezieren. als je aan je trekken bent gekomen wordt ik tegen een boom aangezet en opnieuw heel stevig en compleet hulpeloos vastgebonden midden in een ander bos. ik hoor dat je weg gaat. wat nu??? na een uurtje of twee wordt ik weer opgehaald en alleen met handboeien en een blinddoek om op de positie gedropt waar je me hebt gevonden. maar nu wel met de sleutels in mijn hand.

wie zou dit graag eens met ij willen doen?

• kimmietv

Hey Eva,

Dit verhaal is wel erg leuk om te lezen hoor….

Waar kom je vandaan? Ik ken wel wat mensen die daar intresse zouden hebben nl…

Groet Kim

• eva

hoi kim,

ik kom uit amersfoort. maar kan best een stukje rijden hoor.

dank je voor je reactie, en ik hoop dat je deze mensen over me zou willen inlichten.

xxx eva

kimmietv Schreef:

——————————————————-

> Hey Eva,

> Dit verhaal is wel erg leuk om te lezen hoor….

> Waar kom je vandaan? Ik ken wel wat mensen die

> daar intresse zouden hebben nl…

>

> Groet Kim

• kimmietv

Eva,

Stuur me een priveberichtje en dan zorg ikervoor dat je met die persoon (het is er maar 1) in contact kan komen….

• Natascha

Hoi Eva,

Ik weet niet of je dit ook wil doen met een andere CD/TV. zoja mail me maar super.simpel@gmail.com

• cowboy

die fantasie heb ik nu ook . lkker in het bos aan en boom stevig met touwen worden vastgebonden .