Nieuwe dating site

• travodating

Ben met een nieuwe internationale dating site gestart ook voor travistieten kijk maar eens op Travo dating

• tv

Doet mij heel erg denken aan andere sites die er strak uitzien, maar waarbij je al heel snel moet gaan betalen en je wordt bestookt met spam.

Bovendien verwacht ik bij een site die travo dating heet een zekere gerichtheid op travo's in het bijzonder. Lijkt hier niet het geval.

Correct me if I'm wrong.

• Keira

Geslacht: man/vrouw

Standaard datingsite waar je geld uit je zak geklopt wordt.

Hoepel op!

• travodating

Je het helemaal gelijk ik dacht dat het een goede site was maar bevalt me toch niet dan maar even verder knutselen .

Bedankt voor de reaktie's. (tu)

• Ninah

Hallo.

Sorry hoor maar moeten we dit echt serieus nemen ? Je schrijft zowiezo al travistiet, maar oke dat kan een spellingsfoutje zijn.

Je zegt een nieuwe site maar er zijn al bijna 2 miljoen profielen. Je dacht dat het een goede site was maar je bent hem zelf gestart.

Het is dus gewoon een standaardsite bedoeld om goedgelovige mensen geld uit de zakken te kloppen.

succes verder met je pogingen geloofwaardig over te komen.

• Travo Dating

Waren verel problemen met die vorige website maar heb nu eindelijk goed voor elkaar

Wat is er allemaal mogelijk ?

. Gratis Foto's plaatsen

. Gratis contacten leggen met andere leden

. Gratis video chat

. Gratis forum

. Gratis Blogs

En ja dit blijft gratis !

Kijk op www.travodating.nl (tu)

• tv

Ziet er stukken beter uit.

Als je de spelfouten er ook uit haalt wordt het nog een stukje beter (travistiet -> travestiet, friendschap -> vriendschap).

Wat was eigenlijk voor jou de reden om deze site te starten?

• kimmietv

Site is idd wat beter nu. Maar waar kunnen we eventuele problemen melden?