Turk zoekt

• avedis

Hoi allemaal,

Ben een goeduitziende sportieve man en op zoek naar een leuke date voor mijn eerste ervaring met een trava. Ik ben 24 jaar, 1.81m 74k en woon in Rotterdam. Kan ontvangen en verplaatsen. Wacht op leuke reacties van de mooie dames.

• Ninah

Hallo.

Een serieuze vraag, omdat je zelf nogal een expliciete kop gebruikt als Turk zoekt. Is het niet zo dat in de Turkse cultuur nog meer dan in de Nederlandse een groot taboe is op zaken als travestie en crosdressen ? Getuige de meeste oproepen op sites als deze waarin er naar mijn mening heel weinig oproepen worden gedaan door Turkse mannen, trouwens zowiezo weinig door mannen met een andere culturele achtergrond. En de mannen die ik ken zijn ook 9 van de 10 x zoekende naar een date met een travestiet of crossdresser en zijn dat zelf niet.

groeten

• Hanna!

Eh, is volgens mij niet wat Avedis vroeg, hij wil gewoon simpelweg een afspraak, geen socio-cultureel onderzoek. Bovendien, moeten de mannen die zoeken naar een afspraakje met travestiet of cd zelf ook travo of cd zijn?

• Ninah

Hanna! Schreef:

——————————————————-

> Eh, is volgens mij niet wat Avedis vroeg, hij wil

> gewoon simpelweg een afspraak, geen

> socio-cultureel onderzoek. Bovendien, moeten de

> mannen die zoeken naar een afspraakje met

> travestiet of cd zelf ook travo of cd zijn?

Sorry voor mijn nieuwsgierigheid en het hebben van een mening.

groeten

• Hanna!

Sorry Ninah, 't was niet vervelend bedoeld. Op zich zijn het ook geen gekke vragen, het is een interessant thema. Je vragen worden in dit forum niet beantwoord, misschien omdat er niet veel Turken op dit forum zitten, of misschien omdat ze geen zin hebben om dit soort vragen te beantwoorden omdat ze gewoon op zoek zijn naar een geile ontmoeting met een tv/cd. Misschien een goeie vraag voor http://www.turksenhomo.nl/ ?

Groetjes, Hanna