Een dagje vrouw zijn op 2 november

• Matthea

Hallo,

Aanstaande dinsdag 2 november zou ik een dagje vrouw zijn bij een vriendin. Helaas kan dit niet doorgaan.

Aangezien ik met mijn werk e.d. hier al helemaal rekening mee heb gehouden zou ik nu graag met iemand anders een dagje vrouw willen zijn. Het gaat mij niet om sexueel contact maar om een stuk gezelligheid, kletsen e.d.

Daarom wil ik dit graag met een andere t-girl ( vrouwelijke tv of ts) of een vrouw. Maar niet met een man !

Ik woon tussen Rotterdam en Den Haag dus mijn voorkeur gaat uit naar het westen van het land.

En alleen overdag ! Ik kan tussen 9 en 10 uur komen en uiterlijk aan het einde van de middag moet ik weer naar huis, afhankelijk van de afstand.

Als een van jullie ook geïnteresseerd is in een gezellige meidendag hoor ik dat graag.

Liefs,

Matthea

• Hans

Een mini rokje dragen binnen is fijn en dan ook nog een dikke tena Pamper met 2 inleggers die al zeik nat is van binnen , maar ik blijf een man.

M.a.w. travestie oke maar ik wens voor geen goud vrouw te zijn . Zeker niet met de toenemende islamisering van ons mooie Nederland.

www.pvv.nl

• DeniseHolland

je bent welkom bij mij,maar ik woon in Apeldoorn,

ik ben een gezellige,oudere,tv ga dagelijks als vrouw gekleed,je kunt je heir kleden en opmaken,

reactie via mijn email,cheredenise@hotmail.com

• Ninah

Hans Schreef:

——————————————————-

> Een mini rokje dragen binnen is fijn en dan ook

> nog een dikke tena Pamper met 2 inleggers die al

> zeik nat is van binnen , maar ik blijf een man.

> M.a.w. travestie oke maar ik wens voor geen goud

> vrouw te zijn . Zeker niet met de toenemende

> islamisering van ons mooie Nederland.

>

> www.pvv.nl

Ik denk dat meneer Wilders ook wel een pamper draagt want die schijt al in zijn broek als die een vrouw met een hoofddoekje ziet lopen.

• hans

beter als een baby nog in de luier dan als een achterlijke moslim in een sluier.

Ik ga weer een pamper om doen en slapen met een beer en duimen met lapje.

infantiliteit macht frei