zoek vrouwelijk tv

• mvd

Hoi dames,

Ik loop al tijden met het verlangen sex te hebben met een vrouw met extra's.

Zelf ben ik thuis bezig met poppers, dildo en ik wordt gek van geilheid bij het idee een echte paal achter in mijn mond te hebben of zelfs …..

Ik ben geen homo maar het idee van een harde pik bij een trav maakt me wel gek, ik ben een jongen die op straat veel wordt aangekeken door mannen en vrouwen, alleen mannen trekken mij niet.

Ik merk gewoon dat ik zo geil wordt van de gedachte om sex te hebben met een travestiet of vrouw, het enige is dat ik het nog nooit gedaan heb. Ik zoek dus via deze weg contact met een travestiet in de omgeving Tilburg die mij op een zachte lieve manier wil ontmaagden op dit vlak. Ikzelf heb een pik van +/- 21 cm en zie er goed uit.

Hoop op een reactie en wie weet komt er een kanjer van een tv met wie ik kan afspreken, zo snel mogelijk.

liefs en dxxxx

• petratv

hoi mvd is r dam te ver ik heb wel intresse groetjes petratv

• mvd

nee dat is niet te ver, heb je een email adres voor me?

• petratv

hoi mvd ik heb je een prive bericht gestuurd moet je het wel even lezen groetjes petra tv

• Ninah

Hallo.

Een privebericht aan iemand die niet is geregistreerd door iemand die ook niet is geregistreerd, ik wist niet dat dat kon. Hoe gaat dat in zijn werk, ik leer graag bij.

mvg

• petratv

hoi Ninah sorry maar ik sta geregitreerd onder een andere naam groetjes petratv

• petra.travo

hoi mvd mijn email adres is petra.travo@gmail.com hier heb je hopelijk meer aan groetjes petratv

• wegermee

kan je na gaan