Ontmoetingsavond voor travo's en transgenders

• SHE & MALE

SHE & MALE

Ontmoetingsavond voor travo's en transgenders

donderdag 21 oktober 2010

vanaf 20:30 uur met optreden Kiss Christina

Let op: Nieuwe lokatie: The Thai Princess

Achterom 10

2511 AJ Den Haag-Centrum

route zie: www.thaiprincess.nl

• laura

Hoi,

mijn vraag of het er druk is en of er het uit jongere bestaat want ik ben geen 30 meer.

Is dit in een kroeg en zijn is er vlakbij parkeer gelegen heid?, vind ik wel belangrijk omdat ik als vrouw zou willen komen.

Groetjes Laura.

• she & male

Dag Laura,

De ontmoetingsavond is in een lounge achtige bar, met een klein podium. Het vrouwen toilet is beneden, redelijk ruim met een spiegel (wordt binnenkort nog verbeterd). De bezoekers zijn jonger en ouder.

Voor parkeren met de auto: let erop dat de binnenstad van den Haag deels auto vrij is.

Het Achterom is een zijstraatje van de Gravenstraat bij het Buitenhof (tegenover Maison De Bonnetrie). Daar kan je wel met de auto langsrijden (maar niet in het zijstraatje). Vanaf de Gravenstraat ben je er bijna meteen, The Thai Princess is aan de linker kant.

Voor een overzicht van de parkeermogelijkheden kun je het beste kijken op de website www.parkerenindestad.nl en dan doorklikken bij Den Haag. Er is een parkeergarage op het Plein. Langs het Westeinde zijn vaak ook parkeerplaatsen open.

Hopelijk kun je hier mee uit de voeten.