bondage

• eva bondage girl

hallo allemaal,

ik ben eva. ik ben een 35 jarige tv uit amersfoort. ik ben gek op bondage en heb al een tijdje de volgende fantasie.

op een mooie doordeweekse morgen ga ik lekker naar het bos om te wandelen. het is mooi weer, en wel een beetje fris. ik ben sexy gekleed in een kort leren rokje en een strak corsetje. daar overheen een jasje en een bontmantel tegen de kou. in mij tas heb ik altijd een paar handboeien zitten. een maal in het bos lijkt het me wel leuk om ze eens lekker om te doen, want er kan me daar toch niks gebeuren. om het spannend te maken besluit ik eerst een blinddoek voor te doen. als ik eenmaal mijn handboeien achter mijn rug heb gesloten, laat ik per ongeluk mijn sleuteltje vallen. en een beetje in paniek probeer ik ze weer te vinden, wat geboeid en geblinddoek niet makkelijk is. plot wordt ik beetgepakt van achter en valt er een hand over mijn mond. voor ik het weet heb ik een strakke knevel in mijn mond zitten en krijg ik ook enkelboeien om met een kort kettinkje ertussen om langzaam lopen mogelijk te maken. met een stuk touw worden ook mijn ellebogen avhter mijn rug bij elkaar gebonden en aan een ketting wordt ik stevig meegtrokken naar jouw auto. je gooit me achterin en bind ook mijn enkels stevig vast en neemt me mee naar een andere plek. daar bind je me stevig vast aan een boom. met heel veel touw en sloten zodat ik echt niet los kan komen. je doet met me wat je wilt en ik wordt flink misbruikt. daarna, laat je me enkele uurtje alleen in het bos zo aan die boom gebonden staan. darna breng je me geboied en al terug naar de plek waar je me gevonden hebt, en geeft me de sleutel van mijn handboeien in mijn hand en je verdwijnt weer.

wie voelt hier wat voor

• wegermee

kom naar het woud in saerland voor weekend of in de week

• wegermee

waarom hoor ik niets

• SpookyM59

Eva,

ik wil je wel een keer voeren aan de hongerige bi-kerels in een sexbioscoop.

Stel voor dat je er naar binnengaat. Gehurkt voor een gloryhole gaat zitten. Je blinddoek omdoet en je polsen op je rug boeit.

Even later pak ik je bij je ellebogen en met een touw trek ik ze ruw tegen elkaar aan. Ik sleep je met me mee want op je hakken van 15 cm kun je me nooit bij benen.

Takel je aan de elleboogbondage iets op en zet een spreidstang tussen je enkels. Je mond en kont zijn nu voor iedereen beschikbaar. Wie wil mag van mij veilig je openingen vullen.

Na een tijdje laat ik je bij komen in de kooi en ga lekker lunchen.

Als ik terug kom zet ik je vast aan een schandpaal met je mond voor een glory hole.

Misschien sluiten we de dag af in de filmzaal.

Samantha

• tvlinda

klinkt echt lekker je mag mij ook wel eens meenemen (:P)

ik lekkere travo van 32 en met lekker kontje ….

• tvlinda

klinkt echt lekker je mag mij ook wel eens meenemen spinning smiley sticking its tongue out

ik lekkere travo van 32 en met lekker kontje ….

• chantalle

hoi eva

hou ook van bondage,maar niet in het openbaar misschien moeten we is afspreken

laat wat weten gr chantal

• tv club de

WAAR ZIE IK JULLIE ZEKER IN EEN FILM

• BF

Ach ja Chantalle of Chantal. Met haar satijnen pakje lol. Die staat bij mij al op de lijst van te ontwijken persoonlijkheden. Ik heb van teveel mensen gehoord dat na een aantal mails waarin ze vraagt om gedetailleerde informatie wat je met haar wilt doen afhaakt. Volgens mij verzamelt ze zulke mails om zich mee te vermaken.

• tv club de

het bos bij bosbad birkhoven bomen zat ik neem touw mee