wie o wie

• wegermee

zijn hier mensen die hier iets gevonden hebben

ik kijk hier een poosje en heb advertenties staan maar wat is hier veel nep ik heb 2 mail met foto wat er zeer goed uitziet echt toppertje

maar als je leest stikt het hier van de sletten dus kom laat zien dat je echt bent

• Ninah

Hallo.

Ik heb toch echt wel de nodige leuke contacten ook op deze site gevonden hoor. Het is inderdaad soms even geduld hebben, maar liever lang gewacht en iets leuks gevonden dan binnen 1 week 10 contacten die niks worden.

Wel vind ik het jammer dat er geen beheer is hier want ik denk als je dit forum een beetje goed gaat modereren je een heleboel dezelfde ip-nummers gaat tegenkomen waar een heleboel verschillende nicks gebruik van maken om verwarring te stichten, om wat voor reden dan ook.

vriendelijke groeten

• wegermee

ninah das leuk bedankt voor bericht

• wegermee

wie o wie

• bartje klapdeur

hoi goeie vraag ik heb reacties gehad maar nog niet 1 x tot een afspraak gekomen…

• Chey

Hoe weten wij dat jij wel echt bent?

xxx

• bartje klapdeur

hmm door met me te daten bv,maar inderdaad t blijft een gok.

• trav

Ik heb persoonlijk ook niet echt de indruk dat er hier veel mensen tussen zitten die echt contact zoeken.

Zelf heb ik het hier wel eens geprobeerd (ben zelf tv), maar reacties die ik kreeg waren vaak niet echt van een hoog niveau.

Dingen als taalgebruik, reacties van een paar woorden, spelfouten, afwezigheid van interpunctie en hoofdletters zijn voor mij in ieder geval al gauw een afknapper.

Helaas is dat vaak eerder regel dan uitzondering.

Ik verwacht toch wel een beetje inzet van iemand die mij probeert te overtuigen met hem te daten.

Misschien een tip voor sommige mensen hier.

• Bat en Vamp

Hallo trav,

Je beschrijft precies waar wij ook zo op letten. Er wordt zo weinig aandacht besteed aan zinsbouw e.d.

Als men nou eens af en toe een punt of een komma gebruikt, wordt het lezen van mailtjes al een stuk gemakkelijker.

Hier een dezelfde tekst zonder de punten en komma's:

hallo trav je beschrijft precies waar wij ook zo op letten er wordt zo weinig aandacht besteed aan zinsbouw ed als men nou eens af en toe een punt of een komma gebruikt wordt het lezen van mailtjes al een stuk gemakkelijker

Zie het verschil!!!

• Lidi

Ook ik vind hier erg veel aanvragen en aanbiedingen voor sletten, sm, en tv-hoertjes.

Ben al maanden aan het kijken hier, maar vind niks van mijn “gading”.

Een leuk emailcontact zou al fijn zijn.

Maar ik krijg, helaas, het idee dat dat er niet in zit.

Een keer gewoon kletsen, ervaring en kunde uitwisselen zal wel niet de bedoeling zijn op deze site.

Voor een beginnend crossdresser is het jammer.

Er zijn toch wel lieve tv's/crossdresser die me kunnen helpen?

En nee, ik ben niet uit op sex, maar op een leuk contact met aardige mensen die me kunnen helpen met make-up etc.

Misschien zijn er lieve mensen, maar die durven zeker niet.

Sorry dat ik zo negatief ben.

Ik zou zeggen: “bewijs het tegendeel”.

Hartelijke groet,

Lidi