Ik ben een crossdress Meesteres uit Rotterdam van 46 jaar met een zeer lange ervaring in
zowel crossdressen als BDSM. Dus ik ben niet echt een travestiet maar een man in
vrouwenkleding met een pruik en soms make-up en crossdress enkel in combinatie met BDSM.
Lees onderstaande goed door zodat je niet onnodig jouw en mijn tijd verdoet met onnodig reageren.
Ik heb, los van mijn vaste contacten, weer zin en ruimte voor nieuwe contacten.
Wat ik zoek zijn mensen die ervaring hebben met BDSM en mij willen dienen op geregelde tijdstippen.
Ik heb geen voorkeur, je mag als travestiet, crossdresser of gewoon als man dienen,
je moet niet te zwaar zijn, 90 kilo is het maximum voor mij, en er verzorgt uitzien.
Je hoeft niet te reageren als je wanhopig op zoek bent naar contacten, enkel op sex uit bent,
wil chatten, geen ervaring op BDSM-gebied hebt, een partner hebt die
van niks weet.
ik ben absoluut niet geschikt voor iemand die het wel eens wil proberen en heel voorzichtig
is en eerst wekenlang wil mailen voor die iemand gaat vertrouwen.
Ik verwacht wel een beetje nivo van je, dus liefst spreken in zinnen met meer dan 3 woorden,
geen grove of zogenaamd opwindende taal waar de geslachtsdelen om je oren vliegen, waar getuige
de vele oproepen nog al wat mensen op schijnen te kicken.
Ik ben veeleisend, maar luister ook naar je eigen voorkeuren en grenzen en hou daar zeker rekening mee.
Je moet tegen een beetje pijn kunnen.
Mijn methode is een paar keer mailen en dan een afspraak maken, zo en niet anders.
Ik ontvang thuis in Rotterdam en ga soms op bezoek in Rotterdam of naaste omgeving.
Mijn favorieten zijn :
Bondage, blinddoeken, zwepen, kaarsvet, klemmen, spanking, tepelplay, opdrachten, rollenspelen.
Mijn absolute grenzen zijn :
Bloed, plas, poep, blijvend letsel en alles wat wettelijk is verboden.
Ik snap dat 95% van de aangesproken mensen hier niet voor in aanmerking komt, dat
is ook de bedoeling, ik ga altijd voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.
Je kunt mailen of een bericht hier of op mijn profiel achterlaten.
Stel jezelf wel een beetje fatsoenlijk voor als je me mailt, ik ben
natuurlijk altijd bereid ook meer informatie te verstrekken bij gebleken serieusheid.
Voor degene die alleen voor foto's contact willen deze link zodat ze me niet lastig hoeven te vallen.
http://img132.imagevenue.com/gallery/loc189/828_1360_bdsm12.php
Mijn email :
meesteresnina@live.nl