vrouwlijke trav. gezocht

• jan

waar zijn ze dan de echt vrouwlijke travestieten heerlijk slank mooi kontje die deze jongen nog maagd op dit gebied willen verwelkomen in dit heerlijke wereldje ,,,,p.s. ben echt nieuw dus verwacht van mij nog niet all the way maar bij een echt leuke maar vooral vrouwlijke travestiet ga ik heel ver hoor oja ik kom uit almere ,,, nou dames wie maakt mij gekX(

• kristel.s trav

hoi hoi ikben kristel een leuke tv meid ook uit almere .en ik wil je wel ontvangen voor mij is het ook nieuw om met een man te daten maar sta wel overal open voor hoop gouw wat te horen gr kissssssssssssssss kristel

• jan

lijkt me gezellig vertel eens wat meer over je zelf en wie weet he mmmmmm xxxx

• kristel.s trav

hoi daar ben ik weer kleed mij graag sexy hou van mooie lingerie jurkjes en hakken doe dat bijna elke dag als ik thuis kom van mijn werk ben 40 jaar jong maar heb nog geen ervaring met mannen maar droom er wel van om eens een man bij me tehebben maar hoe jong ben jij en vertel eens wat over je zelf kissssssssssssssssssss kristel

• jan

nou ik ben ook 40 slank lekker geschoren 185 hoog dus ook nog geen ervaring maar sta er echt open voor hoor lijkt me heel geil jou als trav. vrouwtje in je lingerie eerst te pijpen en dan je string opzij en heerlijk bij je binnen komen mmmmmmmmm

• kristel.s trav

::oerg leuk dat je ook mijn leeftijd hebt vind het een pretig idee je mag mij ook mailen hoor dikke kusssssssssssssssss kristel

• jan

ben wel benieuwd hoe jij er omgekleed en opgemaakt er uit ziet mmmmm stuur eens een foto als je die hebt

• matramurena

Heay Kristel.

Stuur me even een prive mailtje Greetzzzzzzz Matra

• safe1@live.nl

Hoi Kristel,

Hier nog eentje van 40……. Ik zou wel eens wat meer van je te weten willen komen……

Groetjes, safe

• kristel trav

hoi hoi ben ook benieuwd hoe jij er uit ziet heb geen foto maar je kan mij vaak savonds vinden op cammeeting en heb daar dan ook mijn cam aan kisssssssssssssssss kristel