kapsalön

• wegermee

ik zit in sauerland bij winterberg ben bi man en kom maar een weekend bind je ook vast op kappersstoel met de rugleuning naar achter zo dat ik overal goed bij kan grotjes de smit

• wegermee

er gaat niemand meer naar die sexy

kapsalon

• chantal

mm dat klinkt goed, heb je alleen een kapperstoel? of heb je ook echt een salon met spiegels?

droogkap etc? chantal ziet zich zelf graag in de spiegel. En heb je zelf ook pruiken, het liefst lang en weelderig….vol krullen, kortom geil en hoerig.

• wegermee

ja ik heb alles maar geen pruiken en wat voor stoelen alles mmoi voor elkaar en leuke kapper hoor

• mirjam

dag de Smit

Neem aan dat U reactie plaatste mij Meesteres Ninah op mijn reactie.

Fijn dat U er positief over was.

Ik ga nooit achter twee advertenties tegelijk aan. Uw advertentie trok veel minder interesse bij mij dan die van Meesteres Ninah.

Misschien hebben we in de toekomst wel eens contact maar nu helaas niet, Ik voel me wel gevleid met Uw reactie.

mirjam

• wegermee

danku danku suc6

• wegermee

nu met pruiken hoek

• chantal

spannend, kan je wat meer uileg geven, over kapsalon en pruiken hoek? en vertel ook eens hoe je verder contact met jou kan maken voor het maken van een afspraak in het strenge duitse gebied…..

• Karin

Hoi Chantal,

Gewoon niet aan beginnen joh, deze man deugt niet, dat laat hij telkens weer zien op dit forum met zijn onnozele berichtjes

• Nico uit Gouda

Hallo de Smit. Wat ga je daarna doen? Ook de voeten vastbinden en een plakbandje over de ogen doen en vervolgens het gehéle lijf kaalscheren met een scheermesje?