Ik zoek een plek waar ik mezelf kan zijn

• Matthea

Hallo,

Ik ben Matthea. Ik noem mijzelf een non-op transsexueel. De reden waarom ik niet geopereerd ben is dat ik in vroeger jaren mijn gevoelens altijd weggedrukt heb omdat ik er thuis niet over kon praten.

Pas nadat ik getrouwd was ben ik met mijn gevoelens naar buiten gekomen. Hoewel het bijzonder moeilijk is heb ik voor mijn gezin gekozen en heb besloten mij ( op dit moment) niet te laten opereren.

Tot voor kort kon ik mijn vrouwelijke kant thuis zeer regelmatig uiten, maar dit wordt helaas ook steeds moeilijker.

Ik zoek dan ook een plek waar het mogelijk is om mijn vrouwelijke kant te uiten. Me opmaken, omkleden enz.

Het liefst bij een andere ts of tv, maar het mag ook bij een vrouw.

Het gaat mij niet om de sex, maar ik vind het wel heel leuk om gezellig te kletsen als twee meiden en misschien ook ergens wat gaan drinken of shoppen ?

Omdat ik een redelijk flexibele baan heb zou het wat mij betreft het mooiste zijn als het doordeweeks overdag kan.

Om niet te ver te hoeven reizen gaat mijn voorkeur uit naar de regio Den Haag / Rotterdam.

Is er misschien iemand die mij hierbij wil en kan helpen ?

Groetjes,

Matthea

• Marielle Verheijen

Ik zal een paar dagen van huis wellen even op verkantie

Zal u kunnen kijk waar ik naar toe kan gaan

vast bedankt

Afz M.F.P.verheijen

• Mariellwe verheijen

Hoi Marthea

Je ben hier welkom op Nieuwerkerk a/d ijssel

Je kan hier heelmaal je zelf zijn

Ik heb wel een kamerje over waar je kan slapen er is geen bed dus daar moet je zelf voor zorgen

En je moet mee betaal voor het eten

Als je dit wel ben je hier welkom

Marielle verheijen

Kleinpolderlaan 138

2911pb Nieuwerkerk a/d ijssel

2911pb138@telfort.nl

• Elyne

?????????????

• wegermee

sauerland mooi leuk gezellig

• marielle

Hoi ik ben marielle

ik zal mijn even voorstellen ben marielle een transsexuele vrouw 57 een weegschaal ben eerlijk spontaan begrijp vol

Hobby zijn fietsen, wandelen,stappen, uit eten, zwemmen, winkelen

Wat ik zoek is een leuk vriend of vriendin leeftijd maak niet uit geloof ook niet

Je moet wel uit de buurt van r.dam of gouda

Je moet net als ik eerlijk zijn spontaan begrijp vol zijn

Wel je schrijven dat kan schrijf naar naar msrielleverheijen736@msn.com