Fakers

• Leerlover

Als iedereen die fake is hier zou verdwijnen houden we geen prikbord meer over.

• wegermee

ik heb er een die bij me opbezoek komt

maar ben het met je eens zeer veel mep

groet de smit sauerland

• claudia trav.

helemaal mee eens mar blijven wel de mensen over die echt menen wat ze zeggen en beloven

sub claudia-trav.

• Leerlover

Heel goed Claudia.

• john

Hoi Leerlover,

Je hebt gelijk.Als travo liefhebber heb ik verschillende afspraken gemaakt,en laten we zeggen zo'n 90 procent is FAKE.

Afspraken komen ze niet na,telefoon wordt niet meer opgenomen.Mail adres bestaat niet meer.En het toppunt: als je ergens hebt afgesproken zijn ze er niet.

Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.Al is het maar 10 procent,maar deze zijn dan ook Top.Zij komen wel hun afspraken na.

Dat is wel zo leuk.Dus, soms lukt het !!!!!!

Groeten

John

• Leendert

Helemaal mee eens John.

Ik doe het ook voor die 10% die serieus is, nooit denken bekijk het maar ik stop met reageren of adverteren. De aanhouder wint vaak toch wel. Die 10% waar wel een goed contact mee wordt opgebouwd laat die 90% al snel in de vergetelheid belanden wat mij betreft.

En het zijn ook niet allemaal fakers die 90% maar ook veel (in dit geval) mannen die stiekem afspraken maken maar als het bijna zover is toch angstig gaan worden of het niet uit zal komen, of men is uiteindelijk toch te onzeker om met een vreemd iemand een echte afspraak te maken.

Op het internet en met chatten en mailen is het natuurlijk allemaal veilig maar face to face is toch iets anders.

Het zijn vaak meer wannabees dan echt fakers volgens mij.

mvg

• peggy

hoi Tjes en liefhebbers.

ok,…veel fake en 10% echt, maar het is ook niet niks als je met een wildvreemde afspreekt.

ik bedoel je weet nooit waar je in terecht komt.

vooral wij travos zijn byzonder kwetsbaar.

ik heb zelf een keer een afspraak gehad, ik moest nog een stuk door een park lopen van waar ik de auto had geparkeerd, sprongen er drie mannen op mij af, nou en dan rennen op je hakjes en je strakke kokerrokje, ik kijk nu wel uit.

als ik nu nog wel eens op pad ga, heb ik altijd iemand standby, die bijspringt als het hachelijk wordt.

groetjes,….en veel liefs Peggy.

• mevrouwtg

En nog een keer de andere kant van de medaille.

Waarom zou ik, als full time tg die overal met mevrouw wordt aangesproken, haarzelf goed verzorgt en er altijd goed uitziet, (dat zeggen anderen niet ik zelf) afspreken met iemand via een website waar mannetjes alleen maar op zoek zijn naar seks?

De eerste fatsoenlijke man moet ik nog tegenkomen.

• wegermee

sorry mevrouwtg maar wat zoekt u hier dan en met de opmerking over fatsoenlijke man dat kan nog wel eens mee loslopen hoor

• mevrouwtg

“wat zoekt u hier dan?”

hahahaha

m.a.w. we zijn hier toch allemaal voor losse seksuele contactjeeeeessss, toch?????

Dat noem je fatsoenlijk?

Laat me niet lachen man!

Het iq van de meesten hier is net boven kamertemperatuur blijkt wel weer.

Respectloos en kansloos…