IrisTV 04-09-2010 20:00 ik kleed me graag als een sletje en wil wel met je mailen, ik ben bereidt om foto's te sturen en/of de webcam te gebruikeniristv Rapporteren
tracy 09-09-2010 17:52 Hoi,meid,Ben ook gek op chatten en vooral cammen met travestieten.Ga daarin,indien gewenst,vrij ver…..Wat dat is,meld je maar aan bij msn.Mijn msn =travosletje@live.nlTot later?Tracy Rapporteren
adim 05-10-2010 16:00 IrisTV Schreef:——————————————————-> ik kleed me graag als een sletje en wil wel met je> mailen, ik ben bereidt om foto's te sturen en/of> de webcam te gebruiken> > iristvhey iristv alles lekker geilerd.. hmmm ik wil je wel zien op cam. ik heb ook een cam en doe graag wat jij wil zien. kusje Rapporteren
Cheyene 08-10-2010 19:24 Tracy…Hoe ver ga je?Nu ben ik wel benieuwd… Kus,Chey,Mail = cheyene @ gmail dot cum…. Rapporteren
Dick 21-06-2011 23:40 Hallo Willem,Ik ben een oudere travestiet. 52 jaar Vind je dat ook nog spannend? Zou nl. graag even met je mailen om elkaar op te geilen en eventueel meer….groet!Dick Rapporteren
BF 22-06-2011 09:01 Dick Schreef:——————————————————-> Hallo Willem,> Ik ben een oudere travestiet. 52 jaar Vind je dat> ook nog spannend? Zou nl. graag even met je mailen> om elkaar op te geilen en eventueel meer….> groet!> DickJe hebt in ieder geval een toepasselijke naam Dick lol Rapporteren