Hoi,
Ik ben een 18 jarige crossdresser en ik zoek iemand die mij op financieel gebied wil helpen. Ik ben maar een arme student en zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen met het aanschaffen van panty's, kousen, slipjes, schoenen, etc. Uiteraard wil ik daar best iets voor terug doen. Bijvoorbeeld foto's of video's voor je maken waarbij jij bepaalt wat ik dan aantrek (en weer uittrek ) en wat ik moet doen of ik kan met je cammen. Ik ben wel nog aan het sparen voor een microsoft cinecam daar kan je hd video's mee maken/zenden dus als je daarvoor wilt sponsoren dan ben je uiteraard de eerste die daar de vruchten van mag plukken.
Misschien dat naast het overmaken van geld het ook leuk is om bijvoorbeeld zelf iets uit te kiezen voor mij (een panty of sex speeltjes). Ik zal het gekoze artikel dan dragen/gebruiken en aan je laten zien via foto/video/webcam. Ik heb wel een 10 megapixel camera op dit moment dus foto's en video's maken is nu geen probleem alleen de cam dus. Betalen het liefst via paypal om het anoniem te houden.
En wie weet misschien volgt er wel echt contact als ik je een beetje lekker vind. Als je niets wilt doneren dan mag je me ook toevoegen op msn om een babbeltje te maken of iets dergelijks maar het mooiste blijft dan uiteraard achter de schermen.