ben op zoek naar travestiet regio tilburg

• rob

Hallo Dames ben een gebonden man van 40 en op zoek naar leuke travestiet voor gezelligheid en sex hoor graag wat van jullie dames

• travestiet

wil je me lekker neuken met me panty benen wij ben een geile travo uit tilburg voeg me toe pantyslet1@live.nl tot gauw

• Anouk

Hallo Meester,

Ik ben Anouk, 32 jaar oud. Slank, maatje 36 (maar 34 zit veel lekkerder), klein van stuk (1.73). Ik draag strakke glanzende kleding, veel badpakjes, turnpakjes met daaroverheen kinky jurkjes, rokjes en catsuits. Verder ook kousen en handschoenen en laarzen met hoge hakken. Ik heb make-up en een spannende tienerpruik met speelse vlechtjes. Helaas nog geen borsten, die moeten nog komen, maar ik wacht daarmee tot ik een vast contact heb zodat U kan bepalen welke cupmaat ik van hem moet dragen.

Ik vind het heerlijk om zo bij een man te zijn en hem te dienen. Kan heel simpel een biertje halen zijn of een sigaret voor hem opsteken. Maar ook bijvoorbeeld vastgebonden ergens zitten of staan om te wachten wat er komen gaat.

Maar wat wel belangrijk is, is dat ik graag mijn training tot een echt hoertje ga ondergaan en dat ik leer om mij vrouwelijk te gedragen. Ik hoop dat ik U beval en dat U mij wil trainen. Ik wil U als een lekker sletje verwennen. U lekker klaarpijpen bijvoorbeeld. Maar ook geneukt worden.

Ik ben nog niet ervaren dus en wil dan ook veel leren. Uiteindelijk wil ik samen bijvoorbeeld kleren kunnen kopen (of bestellen via internet) zodat ik mij een beetje kan vormen naar Uw wensen. Ik vind het bv geil om soms een pakje te dragen en het kleine meisje te spelen.

Uiteindelijk sluit ik uitleen aan anderen zeker niet uit. Het lijkt me wel geil om eens als een ‘echt’ hoertje aan het werk te moeten. Maar eerst denk ik dat het goed is dat we elkaar beter leren kennen en dat U mij wil leren om echt vrouwelijk te zijn.

Dat was het voor nu even.

O ja, ik ben niet echt van de extremen zoals extreme pijn en P&P, ook rimmen en zoenen doe ik in eerste instantie niet. Het feit om lekker kinky rond te lopen en een man te dienen die mij traint en met me laten spelen, is voor mij al lekker hoerig.

Dat was het wel even. Ik hoop meer over je te horen en wat je zoal wil (ook bv qua kleding). Dan kunnen we na wat mailen misschien een keertje afspreken als het klikt na het mailcontact. (daterman@gmail.com)

Liefs,

Anouk

• BF

Ik weet niet waar jij een Meester ziet Anouk, misschien komt het door het woordje gebonden, maar daar bedoeld hij vast iets anders mee.

En je hebt een spannende tienerpruik met speelse vlechtjes ? Wat leuk voor je, lol En een biertje halen en een sigaretje opsteken, volgens mij hebben veel mannen al zoiets, dat noemen ze een vrouw.

• robin

rob!

man 40 tilburg, serieusintresse@hotmail.com