Noodkreet

• Verdwijn tv meisje

Oh Meneer Smit,

Graag hoor ik daar veel meer over… want dat klinkt zo fijn en veel belovend….. ik kom heel graag met U in contact, maar ook ik kan mijn mail hier niet zetten….

ik hoop op een slimme oplossing

• wegermee

ja weet het niet zo snel maar je bent welkom vlak bij winterberg maar hoe gaan we dat doen

• Verdwijn tv meisje

cindy_tv_hoer@hotmail.com

dan toch maar zo…. want ik moet het gewoon weten…

• wegermee

klopt niet mail komt niet aan

• Verdwijn tv meisje

ben bezig voor U meneer.. mijn msn doet het al wel…

• wegermee

je heb mail

• Leerlover

Hi ik heb ook wel interesse en mogelijkheden.

(Maar ik denk ,dat dit ook een fake is, zoals de meesten hier die wat willen.Ineens reageren ze niet meer)

• Verdwijn tv meisje

Jammer te lezen dat er meteen zo gedacht wordt…

“na zeer veel mail”…. een half uurtje msn… Tja wat is veel…

“zomaar ineens weg”… ik schreef dat ik een error melding kreeg… maar dat mag niet meer tegenwoordig, ben je gelijk fake merk ik…

Jammer dat je geen foto had voor mij….

maar goed het is hier dus ook erg lastig om te vinden wat ik zoek en zeker serieus genomen worden moet ik hier ook niet zijn merk ik, jammer, toch bedankt.

• wegermee

ik heb het niet over fake gehad het slaat alleen op de kop van de advertentie

en foto ik had het over een foto meisje

ik had de afloop anders gezien maarja internet

• HAREM

noodkreet !!

Wel eens gedacht aan een openbare chatbox alwaar je middels webcam kan communiceren, weliswaar zonder geluid, maar goed genoeg om een eerste indruk te krijgen - waar ? - er zijn er talloze zoals bv http://bullchat.nl/ - oke, iedereen kan je zien maar toch voldoende incognito in tegenstelling tot MSN alwaar je toch een hotmail of live_mailadres nodig hebt.

Bedenkt heel goed, iedereen kan ontvoerd, verkracht, vermoord worden - en er zijn vele onopgeheldere moorden waarbij men een uur geleden nog springlevend was en het andere uur morsdood na gruwelijk verkracht te zijn terwijl men een plastic zak over de kop getrokken had waarbij men dacht dat men aan wurgseks deed - pech - alleen kikte die andere erop om jou daadwerkelijk tijdens dit alles te vermoorden terwijl hij je verkrachtte.

Bedenk ook heel goed - iedereen kan verdwijnen - voorgoed en zonder spoor achter te laten - een badkuip met ongebluste kalk is voldoende om je echt spoorloos te laten verdwijnen - als jouw moordenaar daar de tijd voor heeft gebeurd dat ook volkomen - zo het riool in gespoeld.

Fantasieën zijn leuk - maar sommige fantasieën behoren fantasiën te blijven gezien het gehalte welke niet haalbaar blijkt te zijn.

Jouw fantasie zal altijd wel een fantasie blijven - want - wie wil nu een vent hebben welke niet eens een vrouw in werkelijkheid is ?

Zal je geheugen alvast opfrissen - alleen ECHTE moordenaars ECHTE verkrachters ECHTE ‘haniibal de kanibals’ mits ze van je …..

enne - je wordt al vermoord voor een schamele geldbuidel waar in wezen bijna niets zit

misschien kan jij je beter bij die instantie die je ‘af’ kan helpen van je dwangneurose - want dit is een fantasie van iemand die ronduit GEK is