Noodkreet

• Verdwijn tv meisje

Noodkreet.

Hallo allemaal, ik hoop dat ik hier mijn probleem mag delen met jullie.

Veel travotjes zullen het gevoel vast wel kennen, dat van de drang om zo graag een meisje te willen zijn dat je er bijna alles voor over hebt. Bestaan er eigenlijk wel oudere mannen die dit soort meisjes in huis willen en kunnen nemen ? Mijn probleem is dat ik vaak, eigenlijk te vaak denk, om als jongen gewoon helemaal te verdwijnen en in het geheim bij een oudere man te wonen die mij verder vervrouwelijkt en seksueel misbruikt als echt meisje. Ik krijg dit idee niet meer uit mijn hoofd en heb een en ander al zo vaak doorgedacht. Sinds het verhaal in Duitsland van die kannibalen die elkaar via internet gevonden hebben, heb ik geloof dat mijn verdwijn fantasie echt waar zou kunnen worden.

Ben ik raar dat ik dit zo graag wil ? Voor de rest van mijn korte leventje alleen nog maar in lack en leder te zijn als meisje ? En verder te worden verbouwd tot fetish lust object ?

Graag hoor ik van meisjes die dit ook hebben, oudere mannen die mij hierbij kunnen helpen of een psycholoog die mij kan helpen want ik voel zo vaak da ik zowat gek kan worden hiervan.

Alvast bedankt…

• Chey

Hey..

Kan je niet in huis nemen….

Maar heb wel het gevoel dat ik je ergens van ken… jij mij ook?

Was internet kwijt… heb het nu weer terug… wil je me mailen?

Heb je oude mail adres geprobeerd, was niemand te vinden…

Chey…

• Verdwijn tv meisje

Dank voor je reactie, maar sorry, ik weet het even niet Chey…

Waar kan ik je van kennen ? en hoe kan ik je mailen ofzo ?

Help je mijn geheugen even opfrissen dan, want in mijn meisjes koppie is het vaak een troepje, sorry maar weet even niet waar we elkaar van kennen? regio ?

wie weet tot strax

• Chey

Ergens van, maar misschien was het inderdaad iemand anders….

Ooit welleens voor een “shoot” gegaan met iemand en onzeker geweest?

Mail me,

cheyenedoe@gmail.com

xxx

• Verdwijn tv meisje

Hoi hoi, jawel hoor, heb wel vaker een “shoot”gedaan hoor, foto-film shoot bedoel je toch? was idd wel onzeker, moest een gozer in leer pijpen en me door hem laten neuken voor de camera.

ik was toen helemaal in lack en leer, was daar best wel ff onzeker over ja… of gasten wel zo op mij geilen als ik zo in lack en leer ben helemaal… maar toch goed neukbaar.

Herkenbaar? of kennen we elkaar toch niet ?

• Chey

Neehoor, schat we kennen wellicht elkaar niet…

Date?

Kusje….

Ik zal een nieuw mail adres aanvragen…

x

• de smit

ik woon in duitsland groot huis kelders zolder en heb de hele dag tijd voor je kom weekend op proef

groet de smit

• Verdwijn tv meisje

Dag Meneer de Smit,

Klinkt heerlijk, Duitsland, kelder, zolder, veel tijd…. om 24/7 in lack / leder rond te lopen als meisje

Lijkt wel op wat ik zoek…. hoe kom ik met U in contact ?

• de smit

ja kan hier niet zo me mail aderes neer zetten he

24;7 kan heel goed als er klik is

• wegermee

weet veel met je te doen