mevrouwtg Schreef:
——————————————————-
> Voor Leendert:
> Als je, zoals ik, aanstaande maandag aan je
> transformatie traject bij het ziekenhuis begint
> ben je dus een TV.
> Zal ik TG doen anders?
> Of heeft U liever TS?
> Zelf hoor ik veelal mevrouw, maar technisch gezien
> ben ik dus een TV, het “fulltime” gedeelte zou
> genoeg moeten zeggen maar ja, daar leest U dan
> blijkbaar overheen.
> Als ik WIJ zeg, bedoel ik WIJ de serieuze
> transgenders.
> Ik ken er wel een paar, de meesten houden niet zo
> van de kat in het donker knijpen.
> U weet wel, zoals degenen doen waar ook U, zoals U
> zelf zegt, het meest mee bekend bent.
Hallo mevrouwtg.
Ik reageer voor de laatste maal anders wordt het zo'n welles-nietes onderwerp.
U gooit blijkbaar alles op de grote hoop, terwijl er toch echt grote verschillen zijn.
Een transgender is toch echt iets anders dan een transsexueel of een travestiet en zeker een crossdresser.
Dat verzin ik niet zelf maar is te lezen op de serieuzere sites over deze onderwerpen.
Ik begrijp dat het voor veel mensen allemaal hetzelfde is, maar is het dan de schuld van de travestiet of
crossdresser dat de beeldvorming niet klopt of de schuld van de mensen die alles maar op de grote
hoop gooien, iets waar U zichzelf ook schuldig aanmaakt in mijn ogen.
Ja ik ken mensen die de kat in het donker knijpen, maar veroordeel ze niet om dat feit, maar ook ken
ik genoeg mensen die crossdresser zijn of mensen uit de travestiescene en ik heb een vriendin die
transgender is dus ik kan dit verschil goed uit elkaar houden, mijn reactie was puur bedoeld voor de algemene
beeldvorming rond travestie, dat beeld van extravagant extravert en uitdagend van de travestiet blijft toch echt staan.
Ook is het nogal een verschil of iemand fulltime travestiet is of in het beginproces zit van een transformatie.
En U bent natuurlijk wat U zelf wilt zijn, dat is Uw eigen gevoel.
Succes en sterkte gewenst met de transformatie, ik heb alleen maar respect voor U hoor,
begrijp me niet verkeerd.
mvg