fulltimetv Schreef:
——————————————————-
> Nog iets.
> Het heeft niets te maken met frustratie…
> Ik kan 100 mannen in een weekend op de stoep
> hebben als ik wil maar…, gadverdamme!
> Geen enkele vrouw die ik ken doet dat.
> Als er al iemand iets afwijst dan ben IK dat!
> Succes in het donker op de parkeerplaats.
> Dan ga ik me zo even opmaken en boodschappen doen
> zoals een normale vrouw.
> De groeten!
Hallo.
Okay, dan begrijp ik U iets beter.
Ik begrijp dat U als TV geboren bent, en nooit een begin heeft meegemaakt en geholpen moest worden met de 1ste stappen ?
Wat ranzigheid betreft, dat is een begrip dat voor iedereen persoonlijk is, wat de 1 ranzig vind is voor de ander heel opwindend.
En ik kan het natuurlijk ook omdraaien door van die serieuze TV's als U is het voor de gelegenheidstravestiet, zoals ik ze noem,
heel moeilijk om nog een date te maken met een andere TV alleen voor de spanning en sex want de angst kan bestaan dat men denkt
dat iedere TV zo serieus is als U.
En U moet toch toegeven dat de overgrote meerderheid van sites op het internet, en clubs in het echte leven, TV's doen overkomen
als zijnde showachtige sexueel getinte en sensueel zeer uitdagende en extraverte personen ?
Dat is toch echt het beeld wat de meeste mensen ervan hebben, dus ik ook.
En verder spreekt U steeds in het meervoud, is dat de goddelijke meervoud en U spreekt altijd over Uzelf in meervoud ?
Voor zover ik heb gelezen bent U namelijk de enige die zo reageert altijd maar misschien vertegenwoordigt U al de “serieuze”
TV's ?
U zegt dat U gaat boodschappen doen als een normale vrouw, maar een TV is geen normale vrouw in mijn ogen.
Een TV is in mijn ogen toch echt een man die zich verkleed en kan voelen en gedragen als een vrouw maar toch echt niet het
lichaam heeft van een vrouw, als U begrijpt wat ik bedoel.
Als U een transgender bent dan is het een heel andere zaak wat mij betreft, dat zijn in mijn ogen inderdaad echte, daar spreek ik liever over dan normale, vrouwen, ook al hoeft er geen geslachtsveranderende operatie voor noodzakelijk te zijn, of transsexueel, dat spreekt helemaal voor zich.
Begrijp me goed ik veroordeel niemand en al zeker niet U, want iedereen mag voor zijn mening uitkomen, ik probeer alleen altijd kritisch en objectief te lezen en te begrijpen wat anderen precies beweegt om bepaalde reacties te geven.
mvg