Miss travestie Holland 2010

• Miss Petronella

Hallo beste bezoekers,

Ik benader jullie voor het volgende;

Ik ben kandidaat bij de miss Travestie Holland verkiezing 2010 en werf om jullie stem.

Er kan in 2 categorieën op mij gestemd worden: Miss travestie Holland 2010

Show Queen 2010

Mag ik op jullie steun rekenen?

Hier de link waar je direct kunt stemmen: http://www.misstravestieholland.nl/stemmen/stemmen1.htm

Lieve Groet,

Miss. Petronella

Travestie/dragqueen acts.

www.freewebs.com/misspetronella

• fulltimetv

Een belediging voor alle serieuze transgenders.

Travestietje spelen in een miss verkiezing.

Zucht…

En wij maar aangekeken worden als vieze mannetjes…

Bedankt, dit soort dingen maakt mijn leven een stuk eenvoudiger…, NOT!

• zowie

even voor de fulltimetv….is weer eens ander woord voor………???transgenders zitten toch wel weer heel anders in elkaar hoor,de verschillen zijn groot tussen crossdressers..ladyboys,shemales,travestieten ect ect…ik ben zelf een vrolijke man en gelijktijdig ook een vrouw..zo ben ik geboren..en heb er geen moeite mee hoor,dat travestietje spelen op een missverkiezing..hallo zeg..mogen wij ook eens??en aangekeken worden als vieze mannetjes??tja..pfff…

transgenders daar moet een aparte verkiezing voor komen..misschien een goede tip haha…ik denk dat je aan een top 5 genoeg hebt….suc6 in je fulltimetv life…xx zowie

• Miss Petronella

Beste fulltimetv,

Geens sinds is het de bedoeling om andere aspecten van de transmissie te beledigen.

Tussen travestie “die kunst sum verwandlung”en transgender is nogal een groot verschil.Ik ben mij zeer bewust wat dagelijks bij vele anderen door hun ziel gaat.En zal hen ook never en te nooit willen beledigen sterker ik heb diep respect voor de andere sexen, o.a. voor de transgender groep.

Ik be ken mij tot de groep show travesties“ Die kunst der verwandlung ist mein streben, auf die buhne erwache ich sum leben”

De Travestie heeft een lang verleden, ook al ben ik geen fulltime travestie respecteer ieder zijn eigen weg.

LG

Miss Petronella BelleVue.:)

• Leendert

Hallo.

Ik snap het probleem niet helemaal. Een TV is in mijn ogen geen CD en al helemaal geen TS. Ik heb zelf helemaal niets met verkiezingen, wat voor 1 dan ook, maar als anderen daar plezier van hebben wat is dan de moeilijkheid. En voor de ene is travestie een levensstijl en de andere ziet het alleen maar als fun. Voor sommigen is sex een eerste behoefte als tv of cd en voor de andere het ontmoeten en gewoon daten. Als iedereen elkaar nu gewoon respecteerde zoals die is of wil zijn gaat het al een eind de goede richting uit. En dat mensen bepaalde andere mensen aankijken als vieze mannetjes ligt volgens mij meer aan die mensen dan aan die vieze mannetjes. Ik begrijp dat U als Fulltime Travestiet vaak wordt aangezien als vies mannetje ? Nu is vies ook een heel rekbaar begrip natuurlijk, wat de een vies vind is voor de ander juist weer lekker.

vriendelijke groeten