stel zoekt vriendschap

• Bat en Vamp

Wij zijn een stel van 41 en 37 uit het oosten des lands (Achterhoek). Man is 1m83, slank en sportief, en vrouw is 1m60 en Rubens-type.

We zoeken een vrouwelijke ts/tv die behandeld/benaderd wil worden als een vrouw, en niet als een seks-object. Liefst tot +/- 40 jaar oud en niet langer dan 1m80, en ook slank graag. Je hoeft echt niet uit te zien als een miss Universe, maar waarderen wel dat je minstens een redelijk vrouwelijk uiterlijk hebt en ook ernaar gedraag.

We zoeken in de eerste plaats een vriendschap en dat bij wederzijdse klik het ook een beetje intiem mag worden. Hoewel de vrouw niet echt mee zal doen, heeft zij er wel een fantasie hierbij. Een mooie vrouwelijke ts/tv zien die ‘speciaal’ is. Dit zeggende, prefereren we wel een ‘actieve’ transseksueel.

Ook willen wij hulp bieden aan beginnende transseksuelen. We kunnen geen kleding, make-up e.d. aanbieden, wel tips, hulp en mogelijkheden. E.e.a. bespreekbaar.

• fulltimetv

Dat ziet er fatsoenlijk uit, voor de verandering.

Maar een vrouwelijke tg die actief is?

Dat is, zeg maar, zoeken naar rood gras… ;)

Ik moet er zelf niet aan denken om actief te zijn bij een man, gatsie! :)

Toch succes iig

• Bat en Vamp

Hallo fulltimetv. Dank je voor je vriendelijke reactie. We weten op zijn minst nu dat mensen onze bericht gezien en gelezen hebben.

We willen je ook bedanken dat je iets onder onze aandacht heb gebracht, wat we nog niet duidelijk hebben gemaakt. Het is niet noodzakelijk voor de ts/tv om ‘actief’ te zijn. Dit is slechts een deel van onze fantasie die we ervaren willen op een dag. Als we een ts/tv die alleen bottom is leren kennen en bevriend mee worden, en er is een klik tussen ons, dan is er meer mogelijk als wij allen er naar verlangen.

Met dit gezegd hebbende, zullen we de verandering aanbrengen in onze berichtgeving, zodat het meer duidelijk wordt voor degenen wie het lezen en interesse hebben.

Nogmaals dank je voor je vriendelijke en snelle reactie! Wij wensen je het allerbeste toe en veel succes!!

Groetjes X

• Bat en Vamp

Hopelijk hier een wat duidelijkere bericht van ons :)

Wij zijn een stel van 41 en 37 uit het oosten des lands (Achterhoek). Man is 1m83, slank en sportief, en vrouw is 1m60 en Rubens-type.

We zoeken een vrouwelijke ts/tv die behandeld/benaderd wil worden als een vrouw, en niet als een seks-object. Liefst tot +/- 40 jaar oud en niet langer dan 1m80, en ook slank graag. Je hoeft echt niet uit te zien als een miss Universe, maar waarderen wel dat je minstens een redelijk vrouwelijk uiterlijk hebt en ook ernaar gedraag.

We zoeken in de eerste plaats een vriendschap en dat bij wederzijdse klik het ook een beetje intiem mag worden. Hoewel de vrouw niet echt mee zal doen, heeft zij er wel een fantasie hierbij. Een mooie vrouwelijke ts/tv zien die ‘speciaal’ is. Dit zeggende, prefereren we wel een ‘actieve’ transseksueel. Maar het is niet echt noodzakelijk om ‘actief’ te zijn, het is slechts een deel van onze fantasie.

Ook willen wij hulp bieden aan beginnende transseksuelen. Niet voor kleding, make-up e.d., maar wel tips, hulp en mogelijkheden. Bij mogelijkheden denken we bijvoorbeeld aan om voor het eerst gekleed uit te gaan naar een plek waar het veilig is en je niet herkend zult worden. E.e.a. bespreekbaar.

• fulltimetv

Het is een fatsoenlijke ad dus graag gedaan. :)

Wellicht is het ook handig als je een email adres er bij zet? ;)

Succes he, ik ben al te oud. :D

• Bat en Vamp

Bedankt weer! Nog een verbeter-puntje. Hier ons E-mail-adres dan: vamp.bat7369@gmail.com

En wat de leeftijd betreft, we weten best dat de ene er jonger uitziet dan de ander bij een bepaalde leeftijd. Er staat dan ook +/-, en bij de juiste klik kunnen we daar heel goed doorheen kijken hoor. :)

• meike

hoi hoi

dit klinkt super leuk!

ik wil jullie graag eens leren kennen

mail me:

meike.81@hotmail.com

kusje van meike

• Julia

Hallo ik kom uit Twello kan ontvangen ben 30 1.70 61kg ik ben op zoek naar een stel ik heb cam 0646596453 x

• Bat en Vamp

We danken je voor je bericht. Maar zagen dat je overal een dezelfde bericht hebt geplaatst. We zoeken een serieuze vriendschap, en niet iemand die op jacht is naar zo veel mogelijke dates. We wensen je derhalve succes verder.

Groeten

Bat en Vamp

• Keira

Prettige kerst Bat en Vamp.

Toch nog iets positiefs hier. ;)

En ondanks de troep hier nog steeds succes met het vinden van de juiste persoon.